iPhonov sa ročne predajú po celom svete stovky miliónov a tak by bolo asi vyslovene nemožné aby bol každý bezchybný. Sem tam sa skrátka stane, že práve ty narazíš na ten „nevydarený“ kus a musíš ho vrátiť, inými slovami reklamovať. To sa robí priamo na predajni obchodu, kde si telefón získal a následne sa zašle do autorizovaného servisu. Tu už technik musí posúdiť, či je telefón možné reklamovať alebo nie. Všetko samozrejme má dopredu stanovené a na internete sa dnes objavil dôležitý dokument, ktorý určuje hranice, počas ktorých môžeš byť telefón uznaný.
Dokument
Tento dokument ti perfektne ukáže, čo všetko môžeš so svojim telefónom mať na to aby ti ho v autorizovanom servise opravili, prípadne vymenili za celkom nový kus. V zásade platí však fakt, že pokiaľ si si telefón sám príliš poškodil, nemá veľký zmysel o niečo sa pokúšať. Akonáhle ho totižto dostane autorizovaný servis, tak ti ho obratom zašle späť, prípadne ponúkne cenu opravy. Rozbitý displej pri ktorom je napríklad jasne vidieť napríklad miesto nárazu a chýbajúce sklo ti v servise určite nezoberú. Ak máš však iba vlas, ktorý sa ti objavil z ničoho nič, prípadne si si taký iPhone vybalil priamo z krabice v servise ti ho zoberú.