Väčšina služieb Apple zažíva už dlhšiu dobu výpadok, ktorý sa týka aj App Store a iTunes Connect. Na iOS a Mac App Store sa používateľom zobrazujú rôzne chybové správy o tom, že zariadenie nie je schopné pripojiť sa, alebo, že niektoré položky nie sú k dispozícii, ako ste si už určite stihli všimnúť. Avšak výpadok zastihol aj vývojárov, ktorí hlásia nedostupnosť iTunes Connect a TestFlight.
O výpadku
Výpadok postihuje značný počet používateľov v Spojených štátoch, Kanade, Austrálii, Veľkej Británii, Indii a mnohých ďalších krajinách po celom svete, vrátane Česka a Slovenska. Služby sú nedostupné už niekoľko hodín od skorého rána. Apple v týchto minútach aktualizovalo svoju stránku, v ktorej sa venuje tejto téme po tom, čo sa zdvihla vlna otázok ohľadom tohto výpadku. Kalifornská spoločnosť uvádza, že iCloud postihol výpadok, ktorý sa týkal všetkých užívateľov medzi časovým úsekom zhruba 02:00 až 05:45 pacifického času, aj keď je jasné, že práve toto ovplyvnilo ostatné služby. Kým App Store a iTunes sa podarilo vrátiť do pôvodného stavu v niektorých krajinách, celosvetovo veľmi veľa služieb Apple stále hlási nedostupnosť alebo rozsiahle výpadky.