Facebook je najväčšia sociálna sieť, ktorá funguje naozaj dobre. Používatelia môžu každý jeden príspevok označiť tlačidlom „like“ alebo lepšie povedané „páči sa mi to“. Je tu však jeden problém. Pokiaľ sa im totiž daný príspevok nepáči, musia vyjadriť svoj nesúhlas formou komentára, čo je zdĺhavé ako pre používateľa, ktorý komentár píše, tak aj pre používateľa, ktorý si na základe množstva názorov vytvára o danom príspevku svoj vlastný názor. Je tu však šanca, že to uľahčí tlačidlo „unlike“ „nepáči sa mi to“!

Unlike

CEO sociálnej siete Facebook, Mark Zuckerberg nedávno v rozhovore pre Buesniess Insider potvrdil, že uvažuje nad možnosťou pridania tlačidla „unlike“, ktoré by používatelia tejto najväčšej sociálnej siete určite privítali. Súčasne majú totiž k dispozícií len tlačidlo „like“, „share“ a „comment“ a teda nesúhlas môžu vyjadriť len cez tretie z menovaných tlačidiel. Pokiaľ by pribudlo aj tlačidlo „unlike“ išlo by o dokonalý spôsob, akým by mohla spoločnosť Facebook zacieľovať svoje reklamy. Podobné tlačidlo „unlike“ máme k dispozícii aj na video portáli Youtube. Tu si však treba uvedomiť, že ide predsa o niečo úplne iné ako v prípade Facebooku. Môže sa totiž veľmi rýchlo stať, že tlačidlo spôsobí negatívnu aktivitu, keďže by ľudia nemuseli zdielať dané príspevky, keby mali veľa dislikov. Je teda veľmi otázne, ktorou cestou sa Facebook vyberie, ale my v redakcií si myslíme, že  nové tlačidlo bude v dohľadnej dobe zavedené.

Prečítajte si tiež  TikTok doháňa Facebook. Aplikácia dosiahla 3 miliardy stiahnutí
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.