So, 12.07.2025
Úvod Blog Strana 2318

Motorola začala predávať svoje inteligentné hodinky!

Zdroj: Motorola

Nové hodinky, ktoré predstavila spoločnosť Motorola s označením Moto 360 sa v dnešný deň začínajú predávať. Ponúkajú elegantný dizajn, optimálny výkon a čo je hádam najdôležitejšie, aj priaznivú cenu!

Motorola Moto 360

Motorola zahájila dnes predaj nových hodiniek, ktoré poznáme pod označením Moto 360. Tie fungujú na základe platformy Android Wear a všetko obsluhujete pomocou 1,65″ okrúhleho  displeja s vysokým rozlíšením. Ten dokáže zobrazovať napríklad prichádzajúce sms správy či notifikácie, ktoré prichádzajú priamo z vášho smartfónu. Hodinky sa dajú zakúpiť spolu s koženým remienkom no neskôr bude dostupná aj verzia s kovovým. Moto 360 obsahujú okrem iného aj senzor srdečného tepu, či krokomer, vďaka ktorému ich budete môcť využívať aj na šport.

Cena

Teraz sme sa však dostali k veľmi dôležitej téme, ktorou je samotná cena. Tá má byť totiž veľmi príjemná a hodinky budú vďaka nej dostupné pre väčšie množstvo ľudí. Za inteligentné hodinky Motorola Moto 360 v prevedení s koženým remienkom totiž zaplatíte 250$. Síce ešte nie je dostupná, no čoskoro príde aj verzia s kovovým remienkom, ktorá bude stáť 300$. Aj napriek tomu, že sa momentálne predávajú len pre USA, Motorola alebo lepšie povedané Google sľubuje, že sa už čoskoro rozšíria  do celého sveta.

Predstaví Apple okrem iPhonu a iWatch aj Apple Store?

Apple logo night apple store
Zdroj: Unsplash (Laurenz Heymann)

Aj napriek tomu, že predstavenie nového iPhonu sa blíži čím ďalej tým viac, Apple ešte len v týchto chvíľach finišuje so svojou záhadnou stavbou, ktorá vyrástla priamo pred budovou Flint Centre. Na internete kolujú rôzne špekulácie,z  ktorých každá tvrdí niečo iné, no jedna naozaj stojí za zváženie. Predstaví nám Jablková spoločnosť na svojej keynote aj nový Apple Store.

Predstavovanie Apple Store? Čo je to za hlúposť?

Ja viem, ja viem, zo začiatku môže táto informácia vyznieť naozaj zvláštne. Veď, ktorá súčasná firma by bola ochotná ľudom predstaviť na konferencií dizajn svojich obchodov? Apple! Teda nie tak celkom, no pokiaľ dobre poznáme túto Coupertínsku spoločnosť  vieme, že aj veci, ktoré považujeme za absolútne absurdné berie vážne a potrpí si na každom detaile. Prečo by potom nemohla predstaviť Apple Store s novým dizajnom len na to, aby mola svetu ukázať, nový dizajnový smer obchodov?

Prezentačný obchod

Na webe táto správa vyvolala veľký rozruch, no niektorí analytici túto správu už potvrdili. Apple si totiž nechalo prednedávnom patentovať špecifické prvky, ktoré musí obsahovať každý jeho obchod a dokonca si dalo patentovať aj ikonický vzhľad Apple Store, ktorý sa nachádza priamo na 5th Avenue v New Yorku. Práve toto sú dôvody, prečo sa predpokladá, že Apple si priamo pred prezentačnou budovou dalo postaviť aj svoj „ukážkový“ Apple Store, podľa dizajnu ktorého sa budú musieť riadiť aj ostatné jeho obchody po celom svete. Veď keď sa pozrieme na obrysy budovy, nájdeme na nej typické prvky obchodov, v ktorých Apple predáva svoje dokonalé produkty.

Apple Store New York 5th Avenue
Zdroj: Apple

Predaj hneď po konferencii

Zaujímavosťou by mohlo byť aj to, že pokiaľ by Apple predstavilo Apple Store, mohlo by doň umiestniť aj svoje novo predstavené produkty, ktoré by si do vlastných rúk mohli vziať aj novinári, ktorí by ich následne otestovali. Dokonca sa objavila aj špekulácia, že by v ňom mohol Apple rovno spustiť predaj nového iPhone, čo by znamenalo, že záujemcovia, ktorí by chceli mať Jablkový telefón ako vôbec prví na celom svete, by si ho mohli zakúpiť priamo tam. Bolo by to teda po prvý raz, kedy by Apple začalo predávať svoj novo predstavený produkt priamo po konferencií!

iPhone 6 ponúkne pravdepodobne One Handed Mode!

Zdroj: Samsung

Aj napriek tomu, že sa väčší, 4,7″ displej pripravovaného iPhonu 6 nemusí páčiť úplne každému, používatelia si bu dú naň musieť predsa len nejako zvyknúť. Denník The New York Times dnes uviedol, že Apple pracuje na podobnom systéme ako má v súčasnosti Samsung, One Handed Mode, vďaka ktorému sa bude dať zariadenie pohodlne ovládať aj jednou rukou!

One Hand Mode

Podobné riešenie pri svojom veľkom displeji predstavil začiatkom tohto roka Samsung vo svojom modeli Galaxy S5, kde je možné, aby sa obrazovka zmenšila na danú veľkosť a dala sa pohodlne ovládať aj jednou rukou. Denník The New York Times predpokladá, že podobnú funkciu ponúkne aj Jablková spoločnosť, ktorá je v súčasnosti kvôli väčšiemu displeju, ktorý by mala ponúknuť vo svojom iPhone 6, veľkým terčom kritiky . Redakcia si myslí, že riešenie bude veľmi podobné tomu od Samsungu. Po zadaní určitého povelu by sa mal displej nového iPhonu zmenšiť na 4″, čo by malo vyhovovať najmä používateľom, ktorí doteraz používali iPhone 5/5S s rovnakou uhlopriečkou či 4/4S, ktoré sú ešte stále veľmi populárne a ponúkajú 3,5″. Čo sa týka nás, takúto funkciu by sme v zariadení určite privítali, no je veľmi otázne či ju v iPhone 6 uvidíme, kvôli tomu, že nejde o žiadnu oficiálnu správu a tak je „One Handed Mode“ stále len v dejisku úvah!

Objavili sa dôkazy o tom, že Apple porušovalo pracovné podmienky!

Apple logo night apple store
Zdroj: Unsplash (Laurenz Heymann)

Aj napriek tomu, že Coupertinska spoločnosť vyrába jedny z najlepších produktov na svete, predsa len má svoje neduhy. Jedným z nich je aj posledný problém, pri ktorom spoločnosť čelí naozaj masívnej žalobe, kvôli údajnému porušovaniu pracovných podmienok. Dnes o celej veci prichádzajú aj dôkazy!

Problémy prichádzajú z Číny

Správy príchádzajú od neziskovej organizácie Green America, ktorá obviňuje samotnú Jablkovú spoločnosť s porušovania pracovných podmienok, v továrniach, v ktorých sú vyrábané Apple produkty. Konkrétnejšie sa jedná o továreň Catcher Technology, ktorá sídli v Suqiane a má na starosti výrobu zadných kovových krytov, napríklad pre iPad, iPhone či iPod.

22 porušení

V správe, ku ktorej organizácia Green Amercia priložila aj niekoľko fotografií sa píše o až 22 rôzne porušených pracovných podmienkach. Medzi ne patrí napríklad porušovaniu pravidiel pri ohľade na prijímanie nových zamestnancov, niekedy až extrémne dlhá pracovná doba, neskoré vyplácanie miezd, veľmi zlé životné podmienky, študentské práce či zdravie a bezpečnosť práce.

Apple už na tom pracuje

Aj napriek tomu, že sa to na prvý pohľad nemusí zdať, Jablková spoločosť prezradila pri krátkom rozhovore pre legendárny The New York Times, že o problémoch vie a že sa ich bude snažiť čo najskôr vyriešiť. Uvidíme teda ako sa nakoniec celá situácia vyvŕbi a dúfajme, že v Coupertine nájdu spôsob ako nepríjemnosti riešiť.

apple-supploer-catcher-02
Apple údajne nedodržalo až 22 pracovných podmienok! – svetapple.sk

Paródia od spoločnosti IKEA na iPad!

iPad Pro
Zdroj: Unsplash / David Švihovec (úprava redakcie)

Dnešná správa je veľmi zaujímavá! Akú má súvislosť spoločnosť, ktorá roky vyrába nábytok so spoločnosťou, ktorá roky vyrába elektroniku?  Absolútne nič, no IKEA sa rozhodla, že Apple naparoduje, aby si získala pozornosť celého sveta. A čo je najlepšie? Podarilo sa jej to!

Reklama

Švédska nábytkárska spoločnosť IKEA sa rozhodla, že svoju reklamu posunie o nejaký ten level smerom hore. Využila totiž popularitu známej soločnosti, ktorá sa preslávila najmä svojimi zariadeniami, ktoré disponujú nakúsnutým jabĺčkom na zadnej strane. Konkrétne si vzali príklad od iPadu a rozhodli sa, že ich katalóg budú propagovať rovnakým štýlom. Okrem toho, že vo Švédsku pripravili naozaj zábavnú reklamu, za zmienku stojí aj relatívne zábavné balenie, ktoré je rovnaké ako v prípade iPadu. Hold, zdá sa, že kreativita nemá hraníc!


Meizu MX4, žeby ďalší čínsky iPhone?

iPhone 6
Zdroj: Unsplash

Aj napriek tomu, že Jablková spoločnosť odhalí nový iPhone až 9. septembra, rôzne iné spoločnosti sa rozhodli, že ju skúsia predbehnúť a svoje vlastné „iPhony 6“ predstavia ešte pred oficiálnym uvedením. Výnimkou nie je ani čínska spoločnosť Meizu, ktorej smartfón s označením MX4, ponúka extrémny výkon, no rozprávkovú cenu.

Dizajn

Aj napriek tomu, že sa to na prvý pohľad nemusí zdať, všetci asi dobre vieme, kde dizajnéri spoločnosti Meizu čerpali inšpiráciu. Zaoblené hrany, okrúhle domovské tlačidlo či len celkový tvar zariadenia okamžite evokuje iPhone 6. Na telefóne dokonca nájdeme aj pásiky oddeľujúce anténu či veľmi podobné otvory pre reproduktor/mikrofón. Je jasné, že za predlohou bol iPhone 6, alebo aspoň jeho uniknuté schémy, či makety. Na obranu spoločnosti však musíme povedať, že aj napriek tomu, že okopírovali dizajn, telefón ponúka stále dosť svojich originálnych prvkov, a tak sa nedá označiť za priamu kópiu iPhonu 6.

Výkon

Po dizajne prichádza výkon, no to je už trošku iná pesnička! MX4 ponúka najnovší Android 4.4.4 KitKat s nadstavbou Flyme 4.0. Ten beží vďaka výkonnému, až osemjadrovému procesoru MT6595, ktorý má štyri jadrá Cortex-A17 a taktovaný je na 2,2 GHz. Štyri jadrá Cortex-A17 majú takt na 1,7 GHz (koľko má váš laptop?). Celé zariadenie vydrží zaručene dlhú dobu v režime používania, pretože v jeho elegantnom hliníkovom tele nájdeme batériu, ktorá má kapacitu až 3100 mAh. Telefón však neponúka slot na Micro-SD karty ale len tri pamäťové varianty, rovnaké ako pri súčasnom iPhone 5S. Aj napriek tomu, že to pre jeho potencionálnych majiteľov môže byť sklamaním, zúfať určite netreba.

Displej

Aj to je skvelá stránka tohto smartfónu. V ponuke máte naozaj veľký 5,36″ displej, ktorého rozlíšenie je 1920×1152. Okrem toho, že ponúka Full HD rozlíšenie, poteší aj hustota pixelov, ktorá je na hodnote 418 ppi. Aj napriek tomu, že sme sa s týmto zaujímavým výjavom z Číny zatiaľ nemali možnosť stretnúť osobne, novinári, ktorí ho už testovali povedali, že displej ma naozaj vynikajúce farby!

Fotoaparát

Čo sa týka smartfónu a fotoaparátu, tak to je minimálne v mojom prípade, jeden z najdôležitejších aspektov, ktoré rozhodujú, či si nový iPhone kúpim už teraz alebo počkám ešte rok. Rád totiž fotím, no Apple do svojho Jablkového telefónu od roku 2011 vkladá stále rovnaký 8 MPx čip, ktorý len medzigeneračne upravuje. Hádam sa už tento rok rozhodne pre niečo výkonnejšie, no nie? Ale späť k MX4. Fotoaparát na zadnej strane pravdepodobne majiteľa neurazí, keďže ponúka až 20,7 MPx (načo toľko?). Ten má slnečnú clonu rovnako ako pri súčasnom iPhone 5S  f/2,2. Fotoaparát by mal za vhodných svetelných podmienok vedieť zaostriť za 0,3 sekundy a odfotiť až 25 snímok za sekundu. Okrem toho je schopný nahrávať 4k video! Na zadnej strane nájdeme aj duálnu led diódu. Z prednej strany sa na vás bude usmievať 2,2 MPx senzor, ktorý disponuje rovnakou slnečnou clonou ako v prípade zadnej strany. Tento fakt zaručí, že fotografie budú kvalitnejšie aj popri horších svetelných podmienok.

Rozprávková cena

Čo sa týka ceny, tak je naozaj ohromujúca, telefóny s podobným výkonom či displejom stoja od približne 500 € hore, no čo Meizu MX4? Ten sa môže zďaleka smiať svojim konkurenčným spoločnostiam. Za jeho základnú 16 GB verziu zaplatíte iba 223 € (podotýkam, že iPhone 5S v rovnakej pamäťovej konfigurácií stojí v Apple Store 659 $ / €, no u nás sa dá zohnať aj o niečo lacnejšie). A čo väčšie varianty? 32 GB 323 € a 64 GB- 423 €? Nie, zdá sa, že Meizu pri svojom MX4 nepoužilo cenovú politiku Apple, kedy cena medzi jednotlivými verziami predstavuje rozdiel 100 $/€. Za 32 GB variant totiž zaplatíte iba o 24 € viac a za najväčšiu 64 GB konfiguráciu len 297 €. Nechcem ani pomyslieť, koľko by ste zaplatili za podobne nakonfigurovaný iPhone.

Je tu jedno „ALE“!

Aj napriek tomu, že čínska novinka vyzerá naozaj skvele a ešte lepšie sa počúva o jej výkonnostných parametroch, stále je tu jedno veľké „ALE“. Za spomínanú cenu totiž dostanete smartfón spoločnosti, ktorá nehrá na trhu nijakú významnú rolu, a tak sa dá očakávať, že nemá dostatok skúseností s vývojom smartfónov, ako napríklad Samsung, LG či samotné Apple. To môže súvisieť s bugmi či lagmi pri jeho používaní. Všetci tiež dobre vieme, že výkonnejší HW neznamená výkonnejší telefón!  Navyše pokiaľ by ste si podobný smartfón kúpili, stále budete odsudzovaný ako majiteľ čínskeho klonu jablkového zriadenia.  Preto by ste si mali dvakrát rozmyslieť či do toho pôjdete!

3 dôvody prečo bude iPhone 6 megaúspešný!

Už dávnejšie sme vám priniesli článok, v ktorom sme opisovali 10 vecí, ktoré by mal nový iPhone ponúknuť. Dnes vám prinesieme 3 dôvody, ktoré z nového iPhonu urobia zaručený úspech! Poďme teda na ne.

1. výmena starého za nový

Prvý dôvod, ktorý zaručí Applu nevídaný úspech je minimálne to, že majitelia súčasných iPhonov budú chcieť opäť postúpiť na vyšší „level“, a tak nezanevrú na nový smartfón. K tomuto tvrdeniu prispieva aj fakt, že veľké množstvo používateľov nosí vo svojich vreckách ešte stále staré dobré iPhony 4/4S. Tie sú už dosť zastarané a tak logicky potrebujú ich používatelia mierne „oživiť“. Rovnako je to aj pri iPhonoch 5, tým u operátorov akurát skončí dvojročná viazanosť, takže si ich majitelia budú môcť vybrať nový smartfón. No a samozrejme budú pokračovať v tradícií, ktorú ich Apple naučilo a znova si kúpia ako ináč, iPhone. Podľa prieskumu comScore chce až 40% súčasných majiteľov iPhonu 4S spraviť výmenu za ešte nepredstavenú šestku. Tomuto šialenstvu však podľahne aj približne 1/4 majiteľov súčasného iPhonu 5S. Skvelým faktom, ktorý hrá Apple jednoznačne do karát je to, že prechod z Androidu na Apple je asi o 90% častejší ako o ten opačný. Logicky teda bude Apple zákazníkov čím ďalej tým viac len pribúdať!

iphone-4s-500
iPhone 4S je síce stále „in“ no už pôsobí na trhu mierne zastaralým dojmom! – svetapple.sk

2. Veľký displej

Aj napriek tomu, že sa to mnohým skalným fanúšikom pravdepodobne nepáči, jeden z faktov je ten, že nový iPhone takmer určite ponúkne o niečo väčší displej ako jeho súčasná generácia. Prečo to však robiť pokiaľ jeho používateľom súčasne vyhovujú 4″? Je to jednoduché, ono to totiž nevyhovuje každému tak, ako sa zdá. Apple si dosť zakladá na ázijskom trhu, kde jeho smartfóny používajú doslova stovky miliónov používateľov. Tých však už nebavia malé displeje a potrebujú niečo väčšie, vzhľadom na to, že je to jeden z najväčších trhov pre Apple vôbec, nový displej si jednoducho môže do zariadenia dovoliť dať.

3. Okamžitý predaj všade

Píše sa rok 2007. Steve Jobs akurát vykročil na pódium aby svetu predstavil niečo, o čom doposiaľ nikto nemal ani len tušenie. Predstavil prvý smartfón, ktorý skĺbil iPod, telefonovanie a internet v elegantnom guľatom obale a to všetko na dotykovom displeji bez potreby používať stylus. To bolo všetko síce pekné, no pre inú časť sveta ako USA aj veľké sklamanie. Nový iPhone sa totiž predával len tam a neskôr v Európe. Apple si však zrejme uvedomilo, že ich produkt predbehol očakávania a posledná generácie sa už predávala v USA, Šanghaji, Nemecku, Singapure a v Japonsku. Jablková spoločnosť však určite plánuje tento zoznam rozšíriť! K tomuto faktu prispieva už len to, že v Coupertine uzavreli zmluvu s najväčšou telekomunikačnou spoločnosťou sveta China Mobile, ktorá v súčasnosti disponuje s viac ako 700 000 000 zákazníkmi!

zdroj: www.app-magazin.cz

Prečo je predstavovanie Apple produktov iné ako u konkurencie?

MacBook svietiace logo
Zdroj: Unsplash / Marcin Nowak

Popri písaní článku o niekoľkých čakajúcich fanúšikoch pred Apple Storom som si uvedomil, prečo predstavovanie produktov od Jablkovej spoločnosti každým rokom prežívame omnoho viac ako pri iných, konkurenčných spoločnostiach. Tu je niekoľko dôvodov.

Event

Začneme hneď témou, ktorú môžme nazvať ako „predstavovanie produktov“. Práve tým celý ten ošiaľ začína. Všetko sa to začne diať, vtedy keď Apple rozpošle oficiálne pozvánky na svoj event s nejakým tým „tajomným“ nadpisom. Potom sa udeje keynote, no nie len taký obyčajný. Každý je totiž výnimočný niečim iným. Jednak v tom, s akým pocitom a jednoduchosťou predstavujú kľúčoví zamestnanci zariadenia a zároveň aj v tom, čo vlastne predstavujú. Najlepšie na tom celom je minimálne to, že Apple organizuje každoročne tri či výnimočne štyri eventy, ktoré sú presne určené na predstavenie rôznych produktov. Hlavnú výhodu má táto spoločnosť najmä v tom, že neponúka takú širokú škálu produktov ako konkurencia, a tak sa im ich podarí vždy predstaviť na daných eventoch. Ostatní výrobcovia predstavujú výrobky okrem svojich oficiálnych akcií aj na veľtrhoch či dokonca výstavách. Práve to sú faktory,  ktoré podľa nás vytvárajú špeciálnu amosféru v daný deň, kedy sa vlastne predstavovanie koná!

Očakávanie

Ďalšou zaujímavosťou, ktorá prispieva k spomínanej atmosfére je aj očakávanie. Vzhľadom na to, že Apple takmer pravidelne svoje produkty predstavuje v určitých mesiacoch v roku, všetci dobre vieme, kedy môžme očakávať ich budúcu generáciu. Práve posledné týždne, tesne pred predstavením sú plné očakávania, čo nám vlastne Jablková spoločnosť ukáže. Spojené to je samozrejme aj s tým, že existuje isté puto, ktoré rozlišuje majiteľov iPhonov, iPadov, iPodov či Macov od ostatných používateľov konkurenčných platforiem. Spôsobené je to najmä tým, že produkty Apple ponúknu vždy skvelý dizajn, ktorý je prepojený spolu s výborným používateľským rozhraním. Každý predsa očakáva, že nám Apple ukáže niečo nové, no nie?

Produkty

Poslednou témou, ktorá súvisí so spomínaným predstavovaním, či očakávaním sú samozrejme samotné produkty. Tie totiž Apple dokáže predstaviť tak, ako to nevie nijaká iná spoločnosť, ktorá jej konkuruje. Jablková spoločnosť totiž  nepovažuje za podstatné, akými výkonnostnými parametrami ich zariadenia disponujú, ale skôr to, čo so svojou konfiguráciou dokážu. Tak napríklad stačí sa pozrieť na iPad, pri ktorom doteraz Jablková spoločnosť nikdy neuvádzala to, akú má kapacitu jeho batéria ale to, koľko hodín vďaka batérii vydrží. Informáciu o kapacite batérie dokonca nenájdete ani na oficiálnej stránke Apple. Celkovo sa teda Apple nesnaží zapôsobiť tým, že sa pochvál,i aké x-jadrové procesory do svojich zariadení montuje alebo tým aká je kapacita batérií jeho zariadení. Snaží sa zapôsobiť skôr tým, ako tá niekedy „slabšia“ konfigurácia dokáže reálne fungovať a častokrát lepšie ako výkonnejšia konkurencia a samozrejme emóciami, ktoré z ich zariadení doslova vyžarujú!

Skalní fanúšikovia Apple už stanujú pred Apple Storom!

Apple logo night apple store
Zdroj: Unsplash (Laurenz Heymann)

Aj napriek tomu, že Apple ani nepredstavilo svoje najnovšie Jablkové zariadenie, netrpezliví skalní fanúšikovia už čakajú pred ikonickým Apple Storom na 5th Avenue. A to nielen, že čakajú, oni tam už aj stanujú! 

Šialenstvo

To, čo sa deje pravidelne po predstavení daného výrobku, sa ináč ako slovom „šialenstvo“ opísať nedá. Hordy fanúšikov totiž čakajú hneď počas dňa začiatku predaja nového zariadenia pred Apple Storom. Rada na nové Jablkové zariadenie však netrvá niekoľko minút či dokonca hodín. Pokiaľ nevychytáte práve tú ideálnu chvíľku, na nový iPhone si môžte počkať niekoľko desiatok hodín či dokonca dní.

Skalní fanúšikovia

To sú presne ľudia, ktorých o malú chvíľu uvidíte na fotografiách. Dnes je len 3. septembra, čo je ešte týždeň od oficiálneho predstavenia iPhonu 6. Oni sa však rozhodli, že si nový iPhone vo svojich rukách podržia ako prví a pred ikonickým Apple Storom v New Yorku, ktorý sa nachádza na 5th Avenue si začali rozkladať stany už teraz. Odhodlanie ľudí však musí byť naozaj obrovské, pretože nový iPhone sa začne predávať pravdepodobne až 19. septembra, čo znamená, že čakať budú ešte minimálne dva týždne!

 Na čo vlastne čakajú?

Aj napriek tomu, že sa fanúšikovia rozhodli rozložiť si svoje „tábory“ pred Apple Storom už teraz, stále nie je úplne jasné, na čo vlastne čakajú. Určite na nový iPhone, prípadne hodinky iWatch, no o ňom zatiaľ nemajú absolútne žiadne informácie, a tak sa dá vlastne o nich povedať, že čakajú aj keď sami poriadne nevedia na čo!

Apple upravil svoje pravidlá pre schvaľovanie aplikácií!

App Store
Zdroj: Unsplash / James Yarema

Apple rozposlal svojim vývojárom nové informácie ohľadom iTunes AppStore a pravidiel, týkajúcich sa prijímania aplikácií doň. Možno budete prekvapení, no Apple nemusí zaradiť vašu aplikáciu do ponuky ani v tom prípade, že bude spĺňať všetky pravidlá!

Nové sekcie

Apple vo svojom informačnom e-maile oznámil aj to, že sa jeho internetový obchod rozrastie o niekoľko nových sekcií. Tento krok je samozrejme dôsledkom toho, že záujem o vývoj aplikácií stále rastie a tým pádom pribúdajú nové a nové aplikácie. S tým súvisí aj to, že niektoré „zastarané“ sekcie už jednoducho nemusia vyhovovať umiestneniu, a tak sa Apple rozhodlo, že ich bude jednoducho viac.

Prepojenie

Okrem nových sekcií pribudnú aj nové prepojenia, súvisiace najmä s funkciami iOS 8. Tak napríklad, pokiaľ bude nejaká aplikácia zameraná na vaše zdravie, môže využiť dáta z vášho Healthkitu. Tak isto budú podporované aj Homekit a TestFlight. Apple si však uvedomuje, že niektoré informácie, zozbierané práve z týchto aplikácií, môžu byť citlivé najmä Healthkit a Homekit, a preto sa rozhodol prijať opatrenie, ktoré sa týka zhromažďovania vašich súkromných dát. Tie nemôžu byť akýmkoľvek spôsobom zhromažďované, či už so súhlasom používateľa alebo aj bez neho. Udajne tak chce Jablková spoločnosť zastaviť získavanie informácií pre reklamu.

Apple neschváli akúkoľvek aplikáciu!

Aj napriek tomu, že vaša aplikácia môže spĺňať všetky podmienky Jablkovej spoločnosti, pre pridelenie do iTunes AppStore, nemusí sa tam dostať! „Máme viacej ako 1 000 000 aplikácií v AppStore. Pokiaľ vaša aplikácia nebude robiť niečo užitočné, jedinečné alebo neposkytne nijakú formu stálej zábavy,  alebo to bude jednoducho aplikácia o ničom, do iTunes AppStore sa jednoducho nedostane“! Okrem toho Apple sprísnil aj pravidlá, týkajúce sa aplikácií. Jedným z nich je napríklad aj to, že aplikácia musí fungovať aj bez stáleho pripojenia na internet, musí byť samozrejme plne funkčná a sprísnené sú tiež pokyny pre zhromažďovanie dát. Pokiaľ napríklad aplikácia obsahuje vlastnú klávesnicu, môže zbierať data len na jej vylepšenie, inak na nič iné.

_app_store_5122x
No zdá sa, že Apple nechce aby sa do jeho AppStore dostali akékoľvek aplikácie, ktoré v podstate nemajú zmysel! – svetapple.sk

SLEDUJ NÁS

43,257FanúšikoviaPáči sa
9,272NasledovníciNasledovať
475OdberateliaPredplatiť