Podľa údajov zhromaždených analytickou spoločnosťou Antenna, ktoré zdieľal denník The Wall Street Journal, zaznamenala spoločnosť Apple po vydaní filmu Greyhound s Tomom Hanksom veľký nárast počtu predplatiteľov služby Apple TV+. Problém je však v tom, že sa dlho neudržali.
V čase uvedenia filmu Greyhound si Apple TV+ predplatilo až 60 000 nových používateľov, pričom toto číslo nezahŕňa tých, ktorí sa po kúpe Apple zariadenia zaregistrovali na bezplatnú skúšobnú verziu.
A aj keď ide o veľmi zaujímavý nárast, dôležité je podotknúť, že len menej ako 50 % z nich zostalo predplatiteľmi aj šesť mesiacov po vydaní filmu s Tomom Hanksom. Navyše až 30 % z nových predplatiteľov služby odišlo len 2 mesiace po prvej registrácii.
Apple TV+ netrpí týmto problémom ako jediná
Zaujímavé ale je, že Apple TV+ nie je jediná služba, ktorá má problém udržať si predplatiteľov. Podobný trend zaznamenáva aj konkurencia, pričom obrovské množstvo ľudí sa zaregistruje len pri vydaní nového seriálu alebo filmu a po ich zhliadnutí služby opúšťajú.
Pekným príkladom je napríklad uvedenie filmov Hamilton na Disney+ alebo Wonder Woman 1984 na HBO Max – pri ktorých sa stalo presne to isté čo pri filme Greyhound.
Navyše Apple TV+ má ešte jeden zásadný problém a tým je nedostatok obsahu. Aj keď by si teda predplatitelia chceli pozrieť niečo iné, poväčšine nemajú moc na výber a preto predplatné radšej zrušia. Dúfajme, že sa to v budúcnosti zlepší. Služba má totiž potenciál, len ho musí správne uchopiť.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?