5. Rýchle vybíjanie batérie v pohotovostnom režime
O tejto chybe ste sa mohli dočítať aj v našom nedávnom článku. Majitelia nového iPhonu 12 a iPhonu 12 Pro (vo všetkých štyroch verziách) čelia rýchlemu vybíjaniu batérie v pohotovostnom režime.
Niektorí používatelia uvádzajú stratu na úrovni 4% behom hodiny, čo určite nie je v priadku. Chyba sa navyše vyskytuje aj v čase, keď je 5G v nečinnosti a telefón sa nachádza v režime lietadlo.
Aj keď ide o softvérový nedostatok, existuje dočasné riešenie, ktoré však problém úplne neodstráni. Akonáhle vám začnú ubúdať percentá batérie, svoj iPhone 12 reštartujte. Malo by to pomôcť.
4. Problém so sieťovým pripojením 4G/5G
Ako iste viete, jednou z najväčších inovácii iPhonu 12/12 Pro je prítomnosť 5G siete. Hoci túto technológiu na Slovensku nevyužijete, v zahraničí je populárna. No a aj keď s ňou v drvivej väčšine nie sú problémy, z času na čas sa zvykne odpojiť. Čo je však ešte horšie, platí to aj o 4G, pričom používateľ padá na 3G alebo dokonca nižšie. Telefón sa nevie vrátiť späť.
Majitelia iPhonu 12 uvádzajú, že sa to prejavuje predovšetkým na cestách, keď sa telefón pohybuje medzi vysielačmi. Rýchlym riešením je zapnutie (aspoň na 10 sekúnd) a vypnutie režimu lietadlo.
3. Zelený odtieň displeja
Apple má rôzne problémy, ktoré sa zvyknú prejavovať na viacerých generáciách zariadení. Zelený displej patrí medzi ne. Aj keď sa v poslednej dobe spomína v súvislosti s najnovším iPhonom 12, ešte v júni ním trpel predchodca. V praxi sa nejedná o nič príjemné, no zároveň je to pomerne „nevinná“ a zriedkavá chyba.
Zelený odtieň zvyčajne len preblikne alebo zmizne po zamknutí a odomknutí zariadenia. Apple to eviduje a prisľúbilo opravu. Ak sa chyba prejavuje aj na vašom iPhone 12, vydržte na iOS 14.3. Pokiaľ ani tento update nepomôže, zvážte reklamáciu zariadenia.
2. Problémy s Wi-Fi
Ak na vašom iPhone 12 štrajkuje Wi-Fi, vedzte, že nie ste jediní. Nejde o žiadnu novinku a trpeli tým skoro všetky predošlé generácie. Zvyčajne sa zariadenie nechce pripojiť ku konkrétnej sieti, často sa z nej odpája alebo je rýchlosť prenosu dát neadekvátne nízka.
Nech už sa to u vás prejavuje akokoľvek, najjednoduchšie je telefón odpojiť a následne pripojiť. Tak isto môžete vyskúšať resetovanie nastavení sietí (Nastavenia > Všeobecné > Resetovanie).
1. Problémy s Bluetooth
Veľmi zriedkavo sa používatelia sťažujú aj na problematické Bluetooth pripojenie. iPhone 12 nedokáže nájsť niektoré elektronické zariadenia vo vašom okolí a vy ich tak neviete spárovať. Hoci sa jedná o veľmi nepríjemnú chybu, v princípe skoro vždy pomôže vypnutie a zapnutie Bluetooth, prípade kompletný reštart zariadenia.
Na záver len doplníme, že aktualizácia iOS 14.3 už klope na dvere. Ak vás teda trápia chyby a neviete ich vyriešiť, tento update by mal byť účinný. Dúfajme, že sa naše slová naplnia.