Logo spoločnosti Apple má obrovský vplyv po celom svete. Pozná ho skoro každý. Nahryznuté jablko má znamenať viac ako len produkt. Nesie hodnoty spoločnosti spolu so sloganom „Myslieť inak“. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
Logo toho symbolizuje omnoho viac ako si myslíme. Skĺbilo kreativitu, dizajn a inovácie. Jedná sa síce o malý prvok ale skrýva v sebe veľa sily. Vytvoril ho grafik, Rob Janogg. Ten sa počas tohto roka objavil na festivale D&AD. Okrem globálnej kreatívnej reklamy poodhalil niekoľko faktov, ktoré ste zrejme o ikonickom logu spoločnosti Apple ešte nikdy nepočuli. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
2Stálo až 50 000$, Jobs logo nechal digitalizovať.
Janoff pracoval na logu naozaj dlho a vytvoril ho pomocou dnes už „archaických nástrojov“. Apple ale chcelo niečo viac, potrebovalo sa dostať na čelo pred svojich konkurentov. Steve Jobs v tej dobe trval na tom aby sa logo digitalizovalo. Hoci to stálo päťdesiattisíc dolárov (čo bola na tú dobu veru neskutočná suma), išiel do toho.
Ako sa ale ukázalo, tento nápad nebol až taký zlý. Pomohlo to ešte viac zmodernizovať značku. Nešlo len o to aby bolo logo modernejšie. Pomocou digitalizácie šli získať krásne, husté farby, ktoré boli vyrobené z pixelov.