Dnešný deň je mimoriadne napätý. Pôvodne sme mali vidieť Apple Watch Series 6 a iPad Air 4. generácie. Do tejto chvíle sa ale neukázali a vyzerá to tak, že si na ne ešte počkáme. Apple však využilo pozornosť fanúšikov a učinilo zaujímavý krok. Do hashtagu #AppleEvent zakomponovalo záhadné modré logo. Poskytuje nám veľa informácií.

#AppleEvent

Ťažko povedať, či je to len náhoda alebo cielený krok marketingového oddelenia spoločnosti Apple. Prakticky celá komunita čaká na príchod nových produktov.

Dočkať sme sa ich mali už dnes o 15:00. Jednalo sa však len o úniky, ktoré mohli byť leakerom podstrčené z úplne iných dôvodov. Kompetentní chceli zviesť pozornosť na novú udalosť.

Oficiálny hashtag #AppleEvent bol na Twitteri obohatený modrým logom „“. Vývojárka Jane Manchun Wong (vďaka zdrojovým kódom) zistila, že sa sem dostalo len dnes. Aktívne má byť do 28. septembra.

Aj keď nič nie je isté, tento dátum vypršania platnosti môže predznamenať, že Apple plánuje v daný deň usporiadať veľkú Keynote. Twitter umožňuje spoločnostiam pridávať vlastné emoji do hashtagov (ako súčasť marketingovej stratégie). Podľa Agency Creative stojí takáto ikonka aj 1 milión dolárov. Apple by ju teda pre nič za nič nepridávalo.

Dôležité je tiež podotknúť, že názov súboru (modrého loga) je „AppleEvent2020.png“. To je extrémne veľa dôkazov na to aby to bola náhoda. Pokiaľ sa pýtate, prečo je logo modré, presnú odpoveď nepoznáme.

Ako však už asi tušíte, novinkou má byť iPhone 12 Pro/12 Pro Max v prevedení Navy Blue. Možno, že firma odkazuje na toto prekvapenie, uvidíme. Ak sa má 28. septembra konať konferencia, Apple ju oznámi najneskôr 14-18. septembra. Všetko budeme podrobne sledovať.

zdroj

Prečítajte si tiež  Nový iPad Pro vás ochráni pred odpočúvaním!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.