Určite ste si všimli, že sa Apple v posledných dňoch angažuje v boji proti zákernému AIDS hneď niekoľkými spôsobmi. Celé to začalo viacerými zvukovými stopami v GarageBand, pokračovalo to špeciálnou sekciou v AppStore a dostalo sa to až k rozdávaniu „červených“ Gift Cards počas „Black Friday“.
Červené logá
Ďalším krokom, ktorým sa spoločnosť pokúsi dať boj proti chorobe do povedomia, bude rozsvietenie červených lôg priamo v obchodoch. Medzi prvé patria napríklad obchody v Austrálii, ktoré už od 1. decembra miestneho času svietia na červeno. Apple je najväčší prispievateľ tejto charitatívnej organizácie. Totiž nie len aplikácie či in-app nákupy v nich, putujú na konto organizácie, ale aj výnosy z celoročne predaných produktov (RED). Minulý rok sa organizácia pochválila, že najväčším prispievateľom je práve Apple, ktorý daroval až 75 000 000$. Rok predtým to bolo o 10 000 000$ menej a teda 65 000 000$. Vzhľadom na to, že tento rok Apple ešte viac upozornilo na (RED), čiastka sa môže vyšplhať aj na 100 000 000$!