O tom, že popularita jablkových hodiniek neustále rastie nepíšeme po prvý krát. Apple sa po novom môže chváliť fantastickým prvenstvom. Apple Watch sú najpredávanejšie inteligentné hodinky v USA a Kanade. Porazili všetku konkurenciu.
Apple Watch sú najpredávanejšie inteligentné hodinky v USA a Kanade.
O tom, že hodinkám Apple Watch sa veľmi dobre darí pojednávajú aj stále narastajúce predaje. Ľudia ich jednoducho chcú stále viac a viac. Hoci to trvalo v podstate 4 roky, produktu začínajú prichádzať na chuť snáď úplne všetci.
Môže za to aj značná evolúcia a pokrok, ktoré prináša 4. séria týchto hodiniek predstavená ešte v septembri 2018. Podľa najnovšej správy, ktorú zverejnila analytická spoločnosť Canalys sú hodinky Apple Watch najpredávanejšie vrámci svojho segmentu v celej USA a Kanade.
Odhady, týkajúce sa predaja v druhom kvartáli 2019, že konkurencia momentálne značne zaostáva. Nejde pri tom o žiadne mizivé percento ale poriadny rozdiel. Nutné pripomenúť, že hodinky Apple Watch patria medzi high-end triedu a cenovkou sa im vyrovná konkurencia len veľmi ťažko.
Čísla nepustia. Apple je v tomto segmente jednoducho kráľom!
Kým s iPhonom momentálne Apple nezažíva to najlepšie obdobie, nedá sa to povedať o inteligentných hodinkách, ktoré vidíme na ulici stále častejšie a častejšie a predaje percentuálne výrazne rastú. Jablková spoločnosť nikdy presne nehovorí, koľko hodiniek Apple Watch predala.
Tento produkt patrí vrámci vyhlasovania finančných výsledkov do kategórie „Nositeľné, domácnosť a doplnky“. Podľa analytickej spoločnosti Canalys však firma predala za druhý štvrťrok 2019 približne 2.9 milióna kusov zariadení vrámci USA a Kanady. To je oproti rovnakému obdobiu ale z roku 2018 nárast až o 32%.
Trend rastu sa ale netýka len Apple ale celkovo tohto segmentu. Rastú aj iné značky. Cupertinsky gigant má ale najlepší podieľ na trhu. Celkovo je to až 37,9%, čo je oproti 24,1% Fitbitu (na druhom mieste) neuveriteľný náskok. Samsungu sa pri tom až tak dobre nedarí. Jeho inteligentné hodinky zakúpilo 800 tisíc používateľov a vďaka tomu si udržal podieľ na trhu približne 10,6%.