Vianočné reklamy Applu sú vždy očakávanou udalosťou, no tento rok značka poriadne zaútočila na naše emócie. Nový spot s názvom „Heartstrings“ (Sladké struny) zachytáva dojímavý moment otca a dcéry pri rozbaľovaní darčekov. Hlavnú úlohu tu zohráva funkcia naslúchacieho prístroja, ktorá je po novom dostupná v slúchadlách AirPods Pro 2.
Apple vo videu pripomína, že mnoho ľudí s poruchami sluchu čaká až desať rokov, kým si uvedomí, že ich sluch nie je v poriadku a mali by si zaobstarať naslúchaci prístroj. To vedie k tomu, že milióny ľudí žijú s obmedzeným spojením so svetom okolo nich a vôbec si to nemusia uvedomovať.
Našťastie nová technológia, ktorá je zatiaľ dostupná v mnohých krajinách vrátane Slovenska má potenciál túto medzeru zaplniť. Toto všetko so zariadením, ktoré sa štandardne predáva za 279 € a aktuálne ho v Black Friday zľave kúpite za 222 € s DPH. Okrem toho, že vám AirPods Pro 2 otestujú sluch a môžu poslúžiť ako načúvací prístroj, pochopiteľne ich môžete využívať aj na počúvanie hudby, sledovanie filmov či napríklad telefonovanie. Je to neuveriteľne univerzálny a hlavne trvácny produkt.
Ak už AirPods Pro 2 máte, musíte mať aj správny firmvér
Kľúčom je najnovší firmvér 7B19 alebo novší, ktorý je potrebný na správne fungovanie funkcie Hearing Aid. AirPods Pro 2 spoločne s kompatibilnými zariadeniami na iOS 18.1 či iPadOS 18.1 prinášajú klinicky presné zvukové riešenie priamo do uší.
Apple touto reklamou nielen oslavuje Vianoce, ale aj pripomína dôležitosť technológií pre skvalitnenie života. S citlivou výpoveďou sa snaží prepojiť emócie so svojou inováciou – a ukázať, že aj tie najmenšie vylepšenia môžu zmeniť život.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.