HomePod mini a problémy s Wi-Fi

Nič nie je dokonalé a pri produktoch od Apple to platí dvojnásobne. Objem výroby je obrovský a občas sa vyskytne nejaká tá chybička, ktorá trápi používateľov. Našťastie tu ale máme softvérové aktualizácie so schopnosťou opravy. Prví majitelia HomePodu mini sa sťažujú na nefunkčnosť Wi-Fi.

Vlákno diskusného fóra technologického giganta sa plní pripomienkami a sťažnosťami na problémy, súvisiace s pripojením na internet. Väčšina používateľov tvrdí, že sa ich zariadenie samé od seba odpojí od Wi-Fi a Siri oznamuje chybovú hlášku.

Momentálne nie je jasné, čo to spôsobuje, avšak Apple odporúča reštart zariadenia, prípadne kompletné obnovenie do továrenských nastavení. Je to v princípe štandardný postup, ktorý pomáha aj pri ostatných produktoch (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac).

Ako iste viete, HomePod mini funguje na upravenom operačnom systéme tvOS. Chyba je na 99% softvérového charakteru, takže už čoskoro zmizne formou aktualizácie softvéru.

Pokiaľ sa vám podarilo zakúpiť Home Pod mini a máte podobný problém, zostaňte trpezliví. Apple ho už eviduje a oprava príde v krátkom čase.

Prečítajte si tiež  iPhone 12 je rekordne lacný. Na Slovensku ide stále o obľúbený model a rozumnú voľbu
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.