HomePod mini a problémy s Wi-Fi
Nič nie je dokonalé a pri produktoch od Apple to platí dvojnásobne. Objem výroby je obrovský a občas sa vyskytne nejaká tá chybička, ktorá trápi používateľov. Našťastie tu ale máme softvérové aktualizácie so schopnosťou opravy. Prví majitelia HomePodu mini sa sťažujú na nefunkčnosť Wi-Fi.
Vlákno diskusného fóra technologického giganta sa plní pripomienkami a sťažnosťami na problémy, súvisiace s pripojením na internet. Väčšina používateľov tvrdí, že sa ich zariadenie samé od seba odpojí od Wi-Fi a Siri oznamuje chybovú hlášku.
Momentálne nie je jasné, čo to spôsobuje, avšak Apple odporúča reštart zariadenia, prípadne kompletné obnovenie do továrenských nastavení. Je to v princípe štandardný postup, ktorý pomáha aj pri ostatných produktoch (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac).
Ako iste viete, HomePod mini funguje na upravenom operačnom systéme tvOS. Chyba je na 99% softvérového charakteru, takže už čoskoro zmizne formou aktualizácie softvéru.
Pokiaľ sa vám podarilo zakúpiť Home Pod mini a máte podobný problém, zostaňte trpezliví. Apple ho už eviduje a oprava príde v krátkom čase.