Nielen iOS 13.4 má evidentné problémy s internetovým obchodom od Apple. Teraz sa hlásia používatelia Macov. Podľa ich sťažností nie je možné stiahnuť aplikácie z Mac App Store do počítača. Problém by sa mal týkať predovšetkým staršej verzie systému, macOS Mojave 10.14.
macOS Mojave 10.14 problémy v App Store
Či už sa vám to stalo alebo nie, o tomto probléme je dobré vedieť. macOS Mojave 10.14 (a možno aj iné verzie) trpí pomerne zvláštnym nedostatkom. Podľa sťažností ľudí sa nedajú sťahovať aplikácie z Mac App Store. Po tom, ako sa pokúsili o nákup (alebo bezplatné sťahovanie), objavila sa chybová hláška „Nemohli sme dokončiť váš nákup„ – „zrušené„.
Podľa používateľov sa text objavuje aj v prípade, keď si chcú nainštalovať novú aktualizáciu appky (manuálne). Ťažko povedať, kde je tentokrát chyba. Nakoľko je však macOS Mojave 10.14 starší operačný systém, nepredpokladáme že ide o softvérovú nedokonalosť (pretože by sa prejavila už oveľa skôr).
Skôr len opäť zlyhalo niečo na serveroch spoločnosti Apple. Znamená to, že by sa podobné hlášky mohli prestať objavovať aj bez toho, aby ste si museli inštalovať novú aktualizáciu. Treba však chvíľu počkať.
Pokiaľ fungujete na aktuálnom macOS Catalina 10.15, s ničím podobným by ste sa stretnúť nemali (minimálne to nikto zatiaľ neohlásil). Ak však áno, pokojne nám napíšte do komentára (aj podrobnosti). Budeme radi za každú informáciu…