Apple predstavilo na záver roka AirPods Pro, o ktoré je vo svete aj napriek vyššej cene veľký záujem. Na budúci rok sa ukážu pravé výsledky. AirPods prídu s predajom 60 miliónov kusov! bude z nich rovnako dôležitý produkt ako iPhone alebo iPad.
AirPods prídu s predajom 60 miliónov kusov v roku 2020!
O najnovšie odhady sa konkrétne postarala agentúra Bloomberg, na ktorú odkazujú aj iné svetové média, medzi tie patrí napríklad Macrumors či 9to5mac. Jedná sa teda o relevantné zdroje a tak isto aj informácie.
Tie hovoria o tom, že spoločnosť Apple predá 60 miliónov kusov slúchadiel AirPods v roku 2020. Oproti tohtoročným predajom je to extrémny nárast. Odhaduje sa, že na konci 2019 by mali byť predaje na úrovni 30 miliónov kusov (čo je tiež obdivuhodné číslo).
Za veľmi pozitívnymi informáciami stoja práve nové AirPods Pro. Tie sú podľa zákulisných informácii také populárne, že predbehli aj očakávania samotného výrobcu. Ľudia ich nakupujú ako na bežiacom páse a v tomto trende nemienia spomaliť. Apple samozrejme pousiluje výrobu. Uvedenie pred Vianocami bol jeden geniálny marketingový trik.
Ľuďom sa páčia AirPods Pro
Zdá sa, že používateľom vyhovujú nové technológie, ktoré sú súčasťou tohto produktu. Bavíme sa napríklad o funkcii, ktorá je schopná potláčať okolitý hluk či zvýšenej odolnosti voči vode. AirPods Pro majú ale aj celkovo vyššiu kvalitu prehrávania skladieb vďaka digitálnemu ekvalizéru a podobne.
Pokiaľ človek chce iba počúvať hudbu, bude pre neho lepšia voľba zakúpiť si klasické AirPods a zvyšok si nechať na niečo iné. Ak si však chce niekto hudbu doslova vychutnávať, AirPods Pro sú to pravé orechové. No a takýchto ľudí je na svete evidentne dosť. Minimálne to vyplýva z týchto informácii.
Spolu s Apple Watch zažívajú obrovský úspech…
Pokiaľ sa pýtate, prečo do toho celého pletieme hodinky Apple Watch tak je to preto, lebo dokázali medziročne vzrásť v predajoch o približne 50% a sú dlhodobým lídrom najpredávanejších smarthodiniek na trhu.
To isté platí ale aj o slúchadlách AirPods. Aj tie sa pozerajú zhora na celý segment bluetooth slúchadiel a Apple s ich predstavením v roku 2016 urobil dokonalý krok.
Už dnes musia slúchadlá generovať zisky, s ktorými firma nerátala ani v najlepších snoch. Stalo sa z nich akési kultové zariadenie. Niečo, ako boli biele slúchadlá dodávané k prvému iPodu. Preto sa vlastne ani nečudujeme tomu, že Apple ich bežnú verziu začiatkom roka mierne vylepšil a na záver predstavil ešte aj variant „Pro“.