Spoločnosť Apple je preslávená svojimi legendárnymi reklamnými videami, ktoré dokážu zaujať masy. Firma v nich zvykne útočiť najmä na emócie a príliš sa nezaujíma o technické špecifikácie. A hoci môžu niektorí tento recept kritizovať, v skutočnosti to funguje dokonalo.

Reklama: Na Ecophone kúpite iPhone za fantastickú cenu s 24 mesačnou zárukou a dopravou ZADARMO. Zariadenia majú k dispozícii aj nabíjací adaptér ako bonus. 

Technologický gigant teraz zverejnil novú reklamu s názvom R.I.P Leon, v ktorej si zahrala hlavnú úlohu „mŕtva“ agama. Tá ležala na kuchynskej doske hore bruchom, na základe čoho jej majiteľ usúdil, že už to má za sebou. Keď však blízkej osobe odoslal smutnú správu, všetko sa zmenilo.

V tomto momente sa agama pohla a on rýchlo správu vymazal. Hoci reklama propaguje túto novinku v súvislosti s iPhonom 14, pravda je taká, že ňou disponujú aj staršie zariadenia s operačným systémom iOS 16. Ide o krásny príklad toho, ako sa dá táto funkcia využiť.

V druhej reklame, ktorú spoločnosť Apple zverejnila vystupuje premotivovaná mamina, ktorá sa snaží zachytiť beh svojho syna na bližšie nešpecifikovanom podujatí.

V blízkosti dráhy teda vyťahuje svoj iPhone 14 a akonáhle závod začne, preryje sa celým publikom, aby dosiahla čo najkvalitnejšie zábery.

Na začiatku si samozrejme nezabúda aktivovať akčný režim, vďaka čomu sú finálne zábery aj napriek šialeným otrasom krásne stabilné a pôsobia tak, akoby bol na ne použitý gimbal (stabilizátor).

Pozrite si obe reklamy a dajte nám vedieť do komentára, ktorá sa vám páči viac. Tešíme sa na všetky vaše postrehy a názory.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  iPhone je najpredávanejším smartfónom minulého štvrťroku. Konkurencia ho však dobieha
Môže ťa zaujímať
- Reklama -