Logo spoločnosti Apple má obrovský vplyv po celom svete. Pozná ho skoro každý. Nahryznuté jablko má znamenať viac ako len produkt. Nesie hodnoty spoločnosti spolu so sloganom „Myslieť inak“. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
Logo toho symbolizuje omnoho viac ako si myslíme. Skĺbilo kreativitu, dizajn a inovácie. Jedná sa síce o malý prvok ale skrýva v sebe veľa sily. Vytvoril ho grafik, Rob Janogg. Ten sa počas tohto roka objavil na festivale D&AD. Okrem globálnej kreatívnej reklamy poodhalil niekoľko faktov, ktoré ste zrejme o ikonickom logu spoločnosti Apple ešte nikdy nepočuli. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
5Vznikol iba jeden návrh ikonického loga
Je úplne bežné, že pokiaľ sa dizajnér zameriava na niečo také dôležité ako rastúca spoločnosť, ktorej značku bude onedlho vnímať celý svet, patrí k tomu určitý rozšírený proces navrhovania. V tomto prípade to ale neplatilo. Pre Apple vznikol iba jeden návrh. Vyšlo to.
Rob Janoff si dnes myslí, že to nebolo múdre a že v značnej miere toto rozhodnutie ovplyvnila naivita a neskúsenosť jeho a aj samotného Steva Jobsa, ktorý pri návrhu s jedným logom súhlasil. Na konferencii zároveň povedal:
„Teraz mám vždy viac ako jeden dizajn.“