Fanúšikov a predplatiteľov streamovacích služieb určite nepotešil fakt, že obľúbené filmové a seriálové knižnice majú v pláne zaviesť do svojho obsahu reklamy. Zdá sa, že o tomto kroku neuvažuje len Netflix, Amazon či Disney. Mediálne agentúry uvádzajú, že spoločnosť Apple tiež skúma možnosť pridania reklám do služby Apple TV+ v rámci snahy o zvýšenie príjmov.
Snahy spoločnosti Apple o ochranu súkromia vyvolávajú dojem, že spoločnosť je proti reklame, ale nikdy to tak nebolo. Je však známe, že jablková firma v súvislosti s reklamami pracuje inak. Apple využíva svoje funkcie ochrany súkromia na to, aby získala výhodu oproti iným spoločnostiam. Táto výhoda má podobu dlhoročnej reklamnej služby spoločnosti vo vyhľadávaní, ktorá by podľa predpovedí mala do roku 2025 dosiahnuť hodnotu 6 miliárd USD.
V súvislosti s reklamným obsahom sa však podľa predstaviteľov marketingu má jednať o nízke reklamné zaťaženie. To znamená, že Apple TV+ nebude mať v konečnom dôsledku toľko minút reklám za hodinu ako sieťová televízia. Napriek tomu by to určite znamenalo, že najpopulárnejšie relácie, ako Ted Lasso alebo See, by boli dopredu zaťažené reklamami namiesto bežných upútaviek.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?