Spoločnosť Netflix čelí od začiatku tohto roka problémom s úbytkom platiacich používateľov. Tejto situácie sa logicky zľakli investori, ktorí začali predávať akcie streamovacej služby. Kompetentní teda museli konať a rozhodli sa pre krok, ktorý by určité množstvo predplatiteľov mohol prinavrátiť naspäť. Ide o lacnejšie predplatné s reklamami.
O tejto funkcii sa hovorilo už dávnejšie, no ešte nikdy nebola tak blízko ako práve dnes. A aj keď sa pôvodne predpokladalo, že na prvých trhoch bude spustená až v decembri 2022 a v priebehu roka 2023 sa rozšíri do celého sveta, Netflix to chce celé stihnúť oveľa skôr.
Netflix chce predbehnúť Disney+
Ako píše The Wall Street Journal, streamovacia platforma chce predbehnúť svojho úhlavného nepriateľa a konkurenta, službu Disney+, ktorá taktiež plánuje dostupnejšie predplatné s reklamami.
Aj preto by sme sa ho v prípade Netflixu mali dočkať už 1. novembra 2022, pričom zo začiatku bude dostupné pravdepodobne len v Amerike a niekoľkých ďalších krajinách.
To, kedy sa Netflix s reklamami dostane aj na Slovensko žiaľ v tejto chvíli povedať nevieme, no trúfame si odhadnúť, že to môže trvať niekoľko mesiacov. Služba zavádza svoje zmeny postupne, pričom uprednostňuje najväčšie a najdôležitejšie trhy.
Koľko bude stáť Netflix s reklamami?
Informácie ohľadom ceny zatiaľ zverejnené neboli, no na základe dávnejších únikov sa podarilo zistiť, že by Netflix s reklamami mohol byť lacnejší o zhruba 2 doláre, respektíve eurá v porovnaní s najlacnejším predplatným.
Čo sa týka samotných reklám, zobrazovať by sa mali pred začatím prehrávania obsahu a z času na čas aj počas neho. Na jednu hodinu prehrávania však pripadnú len 4 minúty reklamy, čo je v porovnaní s inými službami pomerne „neinvazívne“.
Napíšte nám do komentára, čo si o tejto novinke myslíte vy.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?