Hoci sa spoločnosť Apple za posledné roky etablovala na trhu aj ako poskytovateľ služieb, jej príjmy stále pochádzajú predovšetkým z predaja hardvéru. Ako však vieme, predplatné členstvá by sa v dohľadnej dobe mali stať hlavným ťahačom zárobkov jablkovej firmy. To všetko sa zdá byť na správnej ceste, keďže Apple zaznamenáva vyššie tržby zo služieb ako napríklad z predaja Macov či iPadov.
Zaužívané možnosti však nie sú jediným esom v rukáve Apple. Spoločnosť chce kategóriu služieb posunúť ešte ďalej, k čomu má dopomôcť presadzovanie streamovacích platforiem a reklám. Apple chce v blízkej dobe reštrukturalizovať svoj tím starajúci sa o služby, aby sa táto kategória stala ešte ziskovejšou. Eddy Cue, ktorý zastáva post senior viceprezidenta spoločnosti Apple pre služby, už zavádza niektoré zmeny s cieľom podporiť stúpajúci trend.
Zmeny v internej štruktúre prichádzajú v čase, keď služby Apple zaznamenali rekordné zisky a počty predplatiteľov. Jediný zdroj reklamy spoločnosti Apple, ktorým sú reklamy vo vyhľadávači App Store, vzrástol v roku 2021 o 238 % na 3,7 miliardy dolárov. Podľa prognóz dosiahne do konca tohto roka 5,5 miliardy.
Potenciálnym lákadlom má byť aj pridanie exkluzívnych športových prenosov, kde nebude chýbať americká NFL alebo rozšírenie MLB, ktorá sa už nachádza v zozname streamovacej služby Apple TV+. Na stole je aj možnosť dodatkového predplatného vo forme športových či iných balíčkov, ktoré si záujemcovia môžu predplatiť mimo štandardného členstva.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?