Logo spoločnosti Apple má obrovský vplyv po celom svete. Pozná ho skoro každý. Nahryznuté jablko má znamenať viac ako len produkt. Nesie hodnoty spoločnosti spolu so sloganom „Myslieť inak“. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
Logo toho symbolizuje omnoho viac ako si myslíme. Skĺbilo kreativitu, dizajn a inovácie. Jedná sa síce o malý prvok ale skrýva v sebe veľa sily. Vytvoril ho grafik, Rob Janogg. Ten sa počas tohto roka objavil na festivale D&AD. Okrem globálnej kreatívnej reklamy poodhalil niekoľko faktov, ktoré ste zrejme o ikonickom logu spoločnosti Apple ešte nikdy nepočuli. Toto je 6 vecí, ktoré ste nevedeli o ikonickom logu Apple.
3Farebná schéma dúhy bola úmyselná
Apple bol v časoch svojho začiatku novým no za to veľmi silným a nebezpečným hráčom na poli osobných počítačov. Spoločnosť sa potrebovala niečim odlíšiť. Jedna z technológii, ktorú firma ponúkala vo svojom osobnom počítači Apple II (1977) bola možnosť pracovať s farbami. V tej dobe to skutočne žiaden iný osobný počítač nedokázal.
Apple sa teda rozhodlo začleniť niekoľko farieb do loga aby sa zosynchronizovala aj so svojou technologickou ponukou. Zaujímavý nápad, ktorý v sebe nesie hlbokú myšlienku. Farebné logo sa používalo 21. rokov. V roku 1998 ho nahradil monochromatický dizajn. V tej dobe boli farebné monitory už úplne bežné a nejednalo sa o konkurenčný faktor.