Apple pravdepodobne vstupuje do post-iPhone éry. Trend kupovať si drahé high-end mobilné zariadenia pomaly upadá a výrobcovia ťažko hľadajú inovácie v skoro dokonalých produktoch. Apple a jeho znepokojivé predaje iPhonov ukazujú, prečo sa vo firme už roky nesústredia len na toto odvetvie…
4Apple a jeho znepokojivé predaje iPhonov
Výsledky Q3 2019 technologického gigantu z Cupertina odhalili, že iPhone tvorí menej ako polovicu príjmov spoločnosti. Doteraz to tak bolo naposledy v roku 2012. Dnes má iPhone podiel na predajoch „len“ 48%. Aj napriek tomuto „upadajúcemu trendu“ sa spoločnosti podarilo medziročne zvýšiť príjmy.
To, že predaje iPhonu klesajú by mohlo naznačovať, že úspešná cesta spoločnosti Apple pomaly končí. Nie je to ale pravda. Firma má potenciál aby ukázala ešte silný rast aj bez iPhonu pri kormidle. Okrem týchto zariadení, ktoré ju za posledných 10 rokov dostali na absolútny vrchol má totiž v zálohe ďalšie úžasné veci vrátane rozsiahlych služieb, ktoré používa stále viac a viac ľudí po celom svete.