Spoločnosť Microsoft a Samsung majú reltívne provokatívny marketing. Často sa stretávame s reklamami, ktoré sú priamo namierené proti používateľom spoločnosti Apple. Pozrite sa: Microsoft si robí srandu z Apple.

1Displej

Microsoft si robí srandu z Apple. Reklama zosmiešňuje MacBook. - svetapple.sk

Posledným bodom, ktorým sa snažili marketéri poukázať na výhody Surface Laptop 2 je jeho displej. Áno, uhádli ste. Ten je dotykový čo značne rozširuje spektru jeho použiteľnosti. Nehádame sa, je to dobré a MacBook to nemá. Avšak potrebuje to vôbec? MacOS je postavený tak aby sa ovládal cez TrackPad a klávesnicu. Dotýkať sa displeja nikto nemá za potreby.

Navyše keby to bola taká výhoda, prečo by to Apple nezakomponovalo do svojich zariadení už dávno? každý fakt vo videu sa teda dá nejakým spôsobom napadnúť. Pri týchto počítačoch sa jednoducho neporovnáva len to, čo má viacej technológii. Tu sa porovnáva to, čo sa lepšie používa. O tom ale nerozhodneme my a ani marketéri v Microsofte. Rozhodnú o tom používatelia. A zo skúsenosti z predošlých rokov vieme, že si radšej vyberú MacBook Air. Navyše nie je ani o toľko drahší. Momentálne sa dá dokonca kúpiť o 200$ lacnejšie…

zdroj: Appleinsider

Môže ťa zaujímať
Ďalšie
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.