Najnovší výskum od Moneysupermarket, ktorý vyzerá na prvý pohľad absurdne odhalil, aký má vplyv značka vášho smartfónu na úspešnosť hľadania partnera v zoznamovacích aplikáciách. Aj keď ste si možno mysleli, že tento detail nie je rozhodujúci, opak je pravdou. Dáta sa zbierali v období od marca do júna 2022 prostredníctvom unikátnych účtov na zoznamovacích aplikáciách po celom svete. Výsledky sú šokujúce.
V jednotlivých profiloch sa nachádzali informácie o tom, aké zariadenie účastník zoznamovacej aplikácie vlastní. Po určitom čase sa zozbierali čísla z viacerých krajín, ktoré obsahovali tisíce interakcií z rôznych apiek, zariadení a takisto pohlaví. Výskumníci vytvorili zo získaných dát priemer, na základe ktorého vedeli určiť výsledok výskumu. No a ten znel nasledovne.
Odborníci zistili, že stačí, aby človek vo svojom profile uviedol technológiu, ktorú používa. Podľa prieskumu má v takomto prípade až o 38 % väčšiu šancu na úspešnosť pri hľadaní toho pravého.
Apple malo neuveriteľný úspech
Potešujúce výsledky prinášali najmä majitelia zariadení od spoločnosti Apple. V rámci celej štúdie získala najlepšie hodnotenie, čo dokazuje fakt, že ak bol v zoznamke spomenutý iPhone, pravdepodobnosť na úspešnosť sa zvýšila až o 82 %! To je extrémne číslo.
Prekvapujúce je ale to, že štúdia sledovala aj ďalšie zariadenia, ako napríklad Apple Watch, pri ktorých došlo v rámci zhody až k 76 % nárastu. Aby toho nebolo málo, ľudia v týchto aplikáciách obľubujú aj slúchadlá AirPods s nárastom úspešnosti na úrovni 64 %!
Ak teda neviete, čím obohatiť svoj profil, toto je zopár základných tipov, s ktorými neurobíte krok vedľa. Pokiaľ budete mať bohatú hardvérovú výbavu od spoločnosti Apple, je pravdepodobnejšie, že zaznamenáte väčší záujem.
Androidy a lacné značky ľudí odpudzovali
Pokiaľ by sme mali spomenúť aj ďalšie značky, ktoré dopadli v tomto prieskume relatívne dobre, určite by to bol Beats (ktorý ale vlastní Apple), Google, Samsung či FitBit. Čo je však trochu zarážajúce, existujú výrobcovia zariadení, ktorí ľudí doslova odpudzujú.
Azda najviac to platilo pre smartfóny od spoločnosti BlackBerry, ktoré sa medzičasom prestali vyrábať. Tie zaznamenali vo výsledkoch až o – 77 % menej zobrazení v porovnaní s priemerom. Paradoxne sa však nedarilo ani značkám Huawei (- 24 % zobrazení) Oppo (- 22 % zobrazení), One Plus (- 18 % zobrazení) a Sony (- 11 % zobrazení).
V kvalite selfie Apple nevyhralo
Aj keď majú majitelia iPhonu veľkú výhodu pri hľadaní partnera vďaka popularite jeho výrobcu, čo sa týka fotiek, v tých ťahajú za kratší koniec. Prieskum sa totiž zameral aj na slepý test selfie záberov, ktorý prebehol na tisícke používateľoch. Tým boli predložené fotografie zo zariadení iPhone 13 Pro, Google Pixel 6 Pro a Samsung Galaxy S22 ultra.
Ako sa ukázalo, najviac sa ľuďom páčili snímky, ktoré vznikli na juhokórejskom Samsungu. Pozitívne na ne reagovalo až 44 % respondentov. Druhé miesto obsadila spoločnosť Google, ktorú uprednostnilo 32 % respondentov. Na poslednom treťom mieste skončil iPhone, ktorého fotografie zaujali 24 % respondentov. To je len tak mimochodom rovnaké poradie, ako hodnotenie zariadení v teste spoločnosti DxO Mark.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?