Jedna z najväčších streamovacích služieb na svete stratila v priebehu minulého štvrťroka zhruba 200 000 predplatiteľov po celom svete. V porovnaní s tým, o čo prišla v dlhšom časovom horizonte, je to ale stále nič.
Predpokladá sa, že za posledné roky od Netflixu odišli milióny ľudí. Dlhodobo si ho nepredpláca takmer nikto a to môže spôsobiť zavedenie predplatného s reklamami.
Najnovšie informácie poskytla médiám výskumná spoločnosť Antenna. Jej dáta krásne ukazujú, že predplatitelia, ktorí sú verní Netflixu dlhšie ako tri roky, predstavovali na začiatku roka 2022 asi iba 13 % spomedzi všetkých predplatiteľov. To je extrémne nízke číslo…
8 % predplatiteľov je potom Netflixu verných v rozmedzí od 2 do 3 rokov a 19 % v rozmedzí od 1 do 2 rokov. Najviac, až 60 %, však stále tvoria tí, ktorí si službu predplácajú menej ako 1 rok. Používateľská základňa je teda značne nestabilná.
Ľudia majú úplne iných favoritov
Dáta tiež ukazujú, že za uplynulé štyri mesiace roku 2022, boli medzi novými predplatiteľmi najpopulárnejšie služby Paramount+, Peacock a Disney+. Práve prvé dve menované sú považované za cenovo dostupné.
Do rovnakej kategórie spadá mimochodom aj Apple TV+. Problém tejto služby je však v tom, že prináša príliš málo obsahu. Ten je však na druhej strane veľmi kvalitný. Uvidíme, ako sa bude Netflixu dariť v najbližšom období. Dajte nám vedieť do komentára, či ste tejto službe verní alebo nie. Sme zvedaví na vaše názory.