Aj najväčšie technologické spoločnosti na svete robia chyby, kvôli ktorým vzbudzujú záujem médií z celého sveta. Ako píše PhoneArena, Samsung si teraz urobil hanbu kvôli propagačnej kampani na aplikáciu Samsung Members. Namiesto svojich vlastných zariadení použil vo vizualizácii iPhone od konkurenčnej spoločnosti Apple.
Pokiaľ by sme sa pozreli na posledné generácie smartfónov od Samsungu a od Apple, prakticky okamžite by sme videli rozdiely v prednej časti displeja, kde sa nachádza buď notch (iPhone) alebo dierka pre prednú kameru (Samsung). No a presne tento detail evidentne prehliadol grafik juhokórejského giganta.
Členovia komunity spoločnosť Samsung rýchlo upozornili, že nedávny obrázok banneru s reklamou na nové témy zobrazoval iPhone a nie ich obľúbený smartfón s operačným systémom Android. Samsung si kvôli chybe vyžiadal aj niekoľko šiplavých poznámok na svoju adresu. Ľudia na internete do komentárov písali napríklad toto:
- „Áno?“ Galaxy má odkedy výrez? Zodpovedná osoba evidentne používa iPhone“
- „Operačný systém Android na telefóne od Apple haha“
- „Zdá sa, že existujú zamestnanci spoločnosti Samsung Electronics, ktorí nepoužívajú telefóny Samsung“.
Keď si spoločnosť chybu uvedomila, moderátor okamžite reagoval slovami, že osoba zodpovedná za obrázok všetko rýchlo opraví. A tak sa aj stalo. V priebehu krátkej chvíle vystriedal notch drobný výrez vo vrchnej časti displeja, ktorý je určený na prednú kameru a Samsung ho používa už niekoľko rokov.
Nestalo sa to prvýkrát
Aj keď sa vám tento prípad môže zdať ako relatívne ojedinelý, zďaleka to nie je pravda. Spoločnosť Samsung použila iPhone na propagáciu svojich produktov aj v minulosti. Stalo sa to napríklad v roku 2018, keď boli spravované nigérijské a saudskoarabské Twitter účty za pomoci zariadenia od spoločnosti Apple. Prezradil ich nenápadný nápis v spodnej časti príspevku „via Twitter for iPhone“.
V roku 2021 bola spoločnosť Samsung taktiež „prichytená“, ako používa iPhone, na teasing vtedy ešte nevydaného smartfónu Galaxy S21.
Okrem toho musela firma v minulosti vymazať svoje posmešné poznámky na spoločnosť Apple, týkajúce sa absencie nabíjacieho adaptéra v balení nových iPhonov. Dôvod bol ten, že len o niekoľko mesiacov neskôr prešla sama na tento istý systém.
Zdá sa teda, že v Samsungu si nerobia s marketingom ťažkú hlavu a aj keď sa niečo stane, rýchlo na to zabudnú a chybu nemajú problém zopakovať aj v budúcnosti. Sme preto zvedaví, čo bude nasledovať ďalšie.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?