Aj keď platforma Twitter nie je na Slovensku až tak rozšírená ako Facebook, Instagram či TikTok, postupne sa stáva populárnou. Spoločnosť Apple na ňu už roky aktívne prispieva, pričom svoju komunikáciu obohacuje o jedinečné prvky, ktoré sa v nej objavujú iba dočasne. Aby sme to ozrejmili, v súvislosti s príchodom iPhonu 14 či Apple Watch Series 8 na konferencií, ktorá je avizovaná na 7. september 2022 pribudol na Twitter nový „hashflag“.
V podstate ide o špeciálnu ikonu, ktorá sa bude na sociálnej sieti zobrazovať iba na určitý čas. Podobný marketing využívajú aj iné svetové firmy, no dopredu treba napísať, že nie je lacný, nakoľko zaň platia milióny dolárov. Každopádne, ak pridáte tweet s hashtagom #AppleEvent, automaticky sa vám vedľa textu objaví aj logo spoločnosti Apple.
Toto logo má vesmírnu tematiku rovnako, ako pozvánky na akciu s názvom Far Out. V princípe s ním nemôžete nič robiť, no ak ste Apple fanúšik a chystáte sa sledovať Keynote, môžete ho vložiť do svojho statusu.
No a pokiaľ sa vám logo a celková vesmírna tematika páči, stiahnite si pozadie na svoj iPhone, iPad či Mac vo vysokom rozlíšení. Na keynote tak budete naladení ako nikdy predtým.
Go for launch. Tune in for a special #AppleEvent on September 7 at 10 a.m. PT.
Tap the ❤️ and we’ll send you a reminder on event day. pic.twitter.com/T9o7qJt72E
— Apple (@Apple) August 24, 2022
My ešte doplníme, že nejde o prvý prípad, kedy Apple využilo vlastný hashflag na sociálnej sieti Twitter. Po prvýkrát sme sa s tým stretli ešte v septembri 2020, keď nám firma ukázala Apple Watch Series 6 a iPad Air 4. generácie. Od tej doby sa z tohto druhu marketingovej komunikácie stáva tradícia, ktorá je však veľmi milá a z nášho pohľadu vydarená. Čo si o nej myslíte vy?
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?