Najznámejšia streamovacia služba Netflix prináša pre svojich investorov pozitívne správy. Po tom, čo zaviedla predplatné s reklamami a taktiež začala bojovať proti zdieľaniu účtov hlási, že počet jej predplatiteľov konečne narastá.

Ako píše zahraničný portál Techradar, Netflix v priebehu roka 2022 stratil počas dvoch štvrťrokov cez 1,2 milióna aktívnych predplatiteľov.

Situácia sa, ale konečne začala dostávať do normálnu v treťom štvrťroku, v ktorom firma získala naspäť až 2,4 milióna predplatiteľov. V konečnom dôsledku je teda v pluse.

Ľudia sa chytili na kvalitný obsah, nie na nové spôsoby sledovania Netflixu 

Ak sa pýtate, čo za týmto nečakaným zvratom stálo, odpoveď je jednoduchá. Prekvapivo to nie je predplatné s reklamami a ani koniec zdieľaniu účtov. Nových ľudí prilákal kvalitný obsah.

Aby sme boli presnejší, Netflix má dnes 223 miliónov platiacich ľudí, za čo vďačí najmä vynikajúcej štvrtej sérii obľúbeného seriálu Stranger Things spolu s úspešnou mini-sériou Monster: Príbeh Jeffreyho Dahmera.

Tá vyvolala rozruch v médiach a okamžite upútala pozornosť obrovského množstva divákov.

Zabúdať však netreba ani na filmy Purple Hearts či The Gray Man, ktorých drahá produkcia evidentne stála za to a Netflix sa môže tešiť z rastúceho trendu.

Firma nakoniec dodáva, že tržby, prevádzkové príjmy a počet predplatiteľov v 3. štvrťroku 2022 prekonali jej vlastné prognózy. Držíme teda palce, nech sa Netflixu darí aj naďalej.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner
Prečítajte si tiež  Druhá séria Ted Lasso spôsobila na Apple TV+ divácke šialenstvo
Môže ťa zaujímať
- Reklama -