Najväčšia streamovacia služba Netflix zažíva neuveriteľný úspech. Zatiaľ čo pred cca dvoma rokmi mala veľké problémy, všetko zmenil nový typ predplatného s reklamami  a zákaz zdieľania hesiel medzi viacerými používateľmi mimo jednej domácnosti. Platforma práve vďaka tomu opäť zarába rozprávkové peniaze. Informoval o tom Macrumros.

Najnovšie informácie, ktoré zdieľala spoločnosť s verejnosťou a investormi uvádzajú, že predplatné s reklamami je napriek počiatočnému odporu vlastne celkom populárne. Aktuálne si ho má predplácať viac ako 40 miliónov používateľov, čo je až o 35 miliónov viac, ako tomu bolo pred rokom.

Zároveň však stále platí, že ľudia si radi vychutnávajú Netflix bez reklamy, nakoľko platforma má globálne cez 270 miliónov predplatiteľov. Netreba však zabúdať, že možnosť sledovať Netflix s reklamami nie je dostupná všade, napríklad ani na Slovensku.

Koľko stojí Netflix s reklamami? 

Netflix
Zdroj: Unsplash / Thibault Penin

Ako iste viete, cenotvorba predplatného je pri Netflixe individuálna v závislosti od krajiny. Napríklad v tomto článku nájdete kompletný cenník pre Netflix na Slovensku. Keďže tu však nemáme predplatné s reklamami, ako príklad si uvedenie USA.

V Spojených štátoch začína balík (Standard) s reklamami na cene 6,99 $ / mesačne. Zákazník dostane streamovanie v HD kvalite a tiež podporu sledovania filmov a seriálov na dvoch zariadeniach súčasne. Predplatné bez reklám je oveľa drahšie.

Štartuje totiž až na čiastke 15,49 $ / mesačne, pričom prémiový balík stojí 22,99 $ / mesačne. Zákazníci si však tieto plány predplácajú aj preto, lebo obsahujú možnosť sťahovania obsahu na prezeranie offline a tiež podporu pre priestorový zvuk. V základnom balíku s reklamami tieto funkcie nie sú k dispozícii. 

Netflix s reklamami je zaujímavý aj pre inzerentov 

Zaujímavé je tiež to, akým spôsobom ľudia pristupujú k predplatnému s reklamami. Až 40 % používateľov, ktorí majú takúto možnosť vo svojej krajine, si predplácajú práve tento balíček. Až 70 % z nich potom mesačne venuje Netflixu viac, ako 10 hodín svojho času.

Platforma tiež zdôrazňujú, že predplatitelia reagujú na reklamné kampane až dvakrát častejšie v porovnaní s predplatiteľmi iných streamovacích služieb. To je veľká výhoda pre inzerentov. V súčasnosti spolupracuje na zobrazovaní kampaní so spoločnosťou Microsoft.

Netflix sa chce ale v tomto smere osamostatniť a už od roku 2025 spustiť svoju vlastnú internú reklamnú platformu.

Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 900 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Spotify chystá poriadne drahé predplatné. Ponúkne to, čo má Apple Music v štandarde
Môže ťa zaujímať
- Reklama -