Apple nám na konferencii WWDC 2024 predstavil úplne nový operačný systém iOS 18, ktorý prináša hneď niekoľko dôležitých technologických vylepšení. V prvom rade je to vlastná umelá inteligencia Apple Intelligence a v druhom rade podpora RCS – možnosť odosielať iMessage správy aj na zariadenia s operačným systémom Android. A keďže spoločnosť Samsung na podobné situácie veľmi rada vtipne reaguje, nevyhli sme sa tomu ani teraz.

Najdôležitejšie: Juhokórejský gigant zverejnil novú reklamnú kampaň, ktorá je priamo namierená proti spoločnosti Apple. Ako informuje 9to5mac na svojom Facebooku, firma začala využívať nový reklamný banner, ktorého súčasťou je textová komunikácia medzi Apple používateľom a majiteľom Androidu (symbolizujú to modré a zelené bubliny, ktoré sa zachovajú aj po spustení RCS).

Na banneri sa konkrétne nachádzajú dve správy. Tá prvá, ktorá je modrá znie „Head to wwdc for updates“ (Aktualizácie nájdete na wwdc), čím Samsung naznačuje, že na konferencii Apple predstaví/il novinky.

V druhej, tentokrát zelenej správe sa však píše „Switch to Galaxy AI for innovation already here“ (Prejdite na Galaxy AI pre inovácie, ktoré sú už tu).

Apple a Samsung kampaň vtip
Zdroj: Facebook / 9to5mac (snímka obrazovky)

Samsung si rýpol do Apple, ktoré mešká

Spoločnosť Samsung si týmto spôsobom nenápadne rýpla do spoločnosti Apple, pričom naznačila, že zatiaľ čo ona svoje funkcie v oblasti umelej inteligencie ešte len predstavila, v juhokórejských smartfónoch si ich už môžete naplno užívať od začiatku roka 2024 v rámci Samsung AI.

Rovnako tiež platí, že hoci je Apple Intelligence oficiálne odprezentovaná, zatiaľ si ju nemôžete vyskúšať v rámci iOS 18 beta verzie, pretože nie je dostupná.

Apple svoju AI podľa vlastných slov sprístupní už počas leta (testerom), no niektoré zložitejšie funkcie budú vo vývoji ešte o niekoľko mesiacov dlhšie. Samsung teda využíva výhodu a premieňa ju na vtipnú kampaň.

Kontext: Spoločnosť Samsung si rada uťahuje z Apple vo svojich reklamách. Naposledy sme toho boli svedkami pri kontroverznej kampani, ktorá sprevádzala iPad Pro M4. Samsung si z nej prakticky okamžite vystrelil. Takisto v minulosti kampaniach rád ukazoval výhody svojich skladačiek pre iPhonmi, pretože žiaden iOS smartfón dnes nemá flexibilný displej.

Čo na to hovoríte vy? Dajte nám vedieť do komentára na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Tešíme sa na všetky vaše postrehy a názory.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Dievča dostalo upozornenie na sledovanie AirTagom po tom, ako sa vrátilo z Disney Worldu. Zariadenie sa ale nenašlo
Môže ťa zaujímať
- Reklama -