Spoločnosť Apple v stredu predstavila nový iPhone 14 / 14 Pro, ktorý ponúka množstvo zaujímavých funkcií. Pokiaľ sa bližšie zameriame na iPhone 14 Pro / 14 Pro Max, táto verzia obsahuje v podstate to najlepšie, čo dnes môžete v mobilných zariadeniach získať.
No a keďže má spoločnosť Apple záľubu vo vytváraní reklám, jednu si pripravila aj pre tento model. Nie je príliš dlhá, ani príliš náročná a ponúka úplne iný prístup, ako zvolil konkurenčný Samsung.
Juhokórejský gigant sa totiž rozhodol, že hneď po predstavení nového iPhonu 14 / 14 Pro spustí kampaň, pomocou ktorej sa pokúsil zaujať priamo Apple používateľov, aby prešli na druhú stranu. A hoci nevieme, aký to malo reálny výsledok, technologického giganta z Cupertina to nijako neovplyvnilo.
Apple sa nenechalo vyprovokovať
Spoločnosť Apple na mierne provokatívne reklamy nijako nereagovala a naopak sa zamerala na funkcie a technológie, ktoré ponúka jej najnovší iPhone 14 Pro. V reklame môžeme vidieť zariadenie, ktoré letí priestorom a postupne sa točí.
Hlas v pozadí vyzdvihuje jeho fantastický 48 Mpx kamerový systém, či najlepší displej, aký sme kedy mohli vidieť v smartfóne. Apple tým zrejme upozorňuje na funkciu, ktorá dokáže na priamom slnku zvýšiť jas až na 2000 nitov, aby bol obsah obrazovky stále dobre čitateľný. Rovnako to však súvisí aj s technológiou Always-On, ktorú má iPhone vôbec po prvýkrát.
Azda najzaujímavejší je, ale aj tak záver videa, v ktorom zisťujeme, že telefón v skutočnosti letel autom, ktoré malo dopravnú nehodu. No a vďaka funkcií „Crash Detection„, ktorá vám v prípade takejto situácie dokáže privolať pomoc, prichádza ku havarovanému vozidlu záchranná služba.
Je to krásny dôkaz toho, že aj za necelých 40 sekúnd sa dá povedať všetko dôležité, hoci je iPhone 14 Pro a iPhone 14 Pro Max plný technologických vychytávok. Veď okrem podpory satelitného pripojenia môžeme spomenúť aj špeciálne dvojfrekvenčné GPS, ktoré určí vašu polohu tak presne, ako nikdy predtým.
Ako sa vám páči nový spot? Dajte nám vedieť v komentároch.