Apple vyhral cenu Emmy za svoju vianočnú reklamu

0

Včera sa v jablkovej spoločnosti mohli potešiť zo správy, ktorá prišla priamo z vyhlasovania cien Emmy. Zistili totiž, že ich vianočná reklama s názvom „Misunderstood“ vyhrala jednu z cien.

Úspešná vianočná reklama

Táto zaujímavá reklama zožalal nakoniec aj zaslúžený úspech. V Coupertine sa totiž včera večer dozvedeli, že vďaka nej vyhrali jednu z cien Emmy v kategórii „Outstanding Comercial“ (vynikajúca reklama), ktorá zapadá do Creative Arts Emmy Award. Apple si túto cenu prevezme až 25. augusta, keď bude oficiálne predávanie cien Emmy.

„Misunderstood“

Reklama popisuje chlapca, ktorý sa počas celých Vianoc hral len na svojom iPhone, čo sa samozrejme jeho rodine vôbec nepáčilo. Nakoniec sa však ukázalo, že nešlo tak celkom o hry, ale chlapec pripravoval video, ktoré zachytáva hneď niekoľko situácií. Reklama je naozaj dojemná a odporúčame si ju pozrieť.

V komentároch sa samozrejme nezabudni podeliť o to, či sa ti táto reklama páčila, alebo nie! 🙂

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk