Vlastná skúsenosť, prečo chodím do PCexpres?

0

Určite si veľa z vás všimlo fakt, že naša stránka spolupracuje spolu so servisnou sieťou PCexpres. Sem tam pridáme nejaké to video, sem tam nejaký ten článoček a niekedy zdieľame na Facebooku nejaké obrázky. Tento článok by som ale napísal rád nezávisle na tom, či spolupracujeme alebo nie. Tento článok píšem na základe vlastnej skúsenosti a toho, v čom vidím najväčšiu výhodu v návšteve tohto servisu. Je jedna a pomerne stručná poďme teda na to!

„Niečo sa pokazilo, čo teraz?“

Nie všetko je 100%, a rovnako tak nie je dokonalá technika od Apple a ani od Samsungu. Všetko sa raz môže pokaziť. Tak či onak, stáva sa to denne a sú tisícky prípadov ľudí, ktorí jednoducho nevedia, čo majú v takejto situácii robiť. Často robia jednu chybu, ktorú som robil aj ja sám, chodia do predajní kde telefón kúpili aj po skončení záruky a predajca následne pošle toto zariadenie do autorizovaného servisu.

Toto riešenie je síce najtypickejšie, avšak má dve obrovské nevýhody, prečo sa absolútne neoplatí. Poďme teda pekne poporiadku. Začneme asi tvojim časom. Všetci žijeme rýchly život a je doslova nevyhnutné, aby sme mali telefón neustále pri sebe. Ja sám si neviem predstaviť, že by som musel fungovať niekoľko týždňov bez svojho smartfónu.

Samozrejme je to extrémny prípad, autorizovaný servis sa dá vyhľadať aj jednotlivo, avšak na to človek musí byť v nejakom meste, kde sa práve takýto servis nachádza. Aj tak však treba rátať s tým, že táto oprava môže trvať niekoľko dní a na to človek proste nemá čas. Výhoda PCexpresu je tá, že tu človek príde a väčšina servisných úkonov prebehne na počkanie.

Mám napríklad osobnú skúsenosť s výmenou displeja. Tá trvala počas 2 prípadov maximálne do pol či trištvrte hodiny. To je akurát čas na to, aby človek prešiel po nákupnom centre a ešte vybavil veci, ktoré potrebuje vybaviť. Dnes som bol v servise vymeniť Home Button. Koľko to trvalo? Samotná výmena možno 2-3 minúty. Išlo o iPhone 6, teda relatívne nový smartfón.

Druhá výhoda tohto je potom v cene. Netvrdíme, že neautorizovaný servis je práve lacná záležitosť, no oprava ťa vyjde lacnejšie ako v autorizovanom servise. Ako som sa dozvedel, v autorizovanom servise ti častokrát zaúčtujú a vymenia aj položky, ktoré vôbec nie sú potrebné na výmenu a drahšia je rovnako tak cena práce a samotných dielcov.

To, čo už ale človek preferuje je samozrejme každého subjektívna vec. Ak nevieš čo robiť v príapde poruchy na tvojom smartfóne, tablete či MacBooku, osobne ti odporúčam mimo akéhokoľvek plateného PR práve PCexpres, kde ti vždy ochotne pomôžu a vyriešia tvoj problém.

Ja sám mám so servisom dobré skúsenosti a zatiaľ som nepočul negatívne reakcie. Výborný je aj prístup chalanov, technikov. Vedia čo robia a sú milí a komunikatívni. Návšteva je teda príjemná, rýchla a aj cenovo dostupná!

DSC_5612

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk