Recenzia: Let’s Go Rocket

0
Let's Go Rocket-Svetapple.sk

Opäť tu pre teba máme skvelú aplikáciu na dlhé chvíle. Poznáš to, sedíš v škole na nejakej zdĺhavej hodine predmetu, ktorý ťa vôbec nezaujíma. Poprípade cestuješ ráno v autobuse a počas tejto cesty máš chuť robiť aj niečo iné ako sa len pozerať z okna. Práve pre teba je ako stvorená logická hra Let’s Go Rocket.

Let’s Go Rocket

Let’s Go Rocket je  veľmi pekne spracovaná, jednoduchá a zábavná hra. Let’s Go Rocket ti hneď na začiatku ponúkne vybrať si z dvoch rakiet a ty si vyberieš tú, ktorá sa ti viac páči. Po vybratí rakety môžeš začať hneď hrať. Hra  je veľmi jednoduchá čo sa týka ovládania. Jednoducho iba pridávaš alebo uberáš plyn svojím prstom. Vašim cieľom je prejsť určitý počet kilometrov, ktoré ťa posúvajú bližšie k iným planétam. To však nie je také jednoduché lebo na tvojej ceste ti budú zavadzať rôzne prekážky a asteroidy. V hre sa snažíš nazbierať fialové diamanty, za ktoré si potom môžeš kúpiť nové, lepšie a krajšie rakety, napríklad si môžeš kúpiť aj lietajúci tanier s mimozemšťanmi. Získavanie diamantov sa dá uľahčiť pomocou pozerania videí, ktoré ti každé po pozretí dá 20 diamantov. Hru si môžeš zahrať aj so svojimi priateľmi a prekonávať ich rekordy. Je to proste skvelá hra na dlhé chvíle, stiahni si ju a vyskúšaj sám.

Zábavný pocit z hry dotvára veľmi jednoduchá grafika, ktorá sa ti bude ale určite páčiť. Hra nemá vôbec veľké nároky na batériu. Veľkosť hry 47,5 MB je skoro nič. Hra je dostupná úplne zadarmo. Mne sa hra celkovo páči.

Celkové hodnotenie: 4/5

Aplikáciu si môžeš stiahnuť priamo tu: Let’s Go Rocket – Ultimate Endless Space Adventure – Cobra Mobile Limited