Takto Apple propaguje HomePod

0

Apple je firma, ktorá nie je len o fantastických nápadoch a produktoch ale aj o prvotriedne zvládnutom marketingu. Dôkazom toho je aj fakt, že reklamy, ktoré sú niekoľko posledných rokov vydávané natáča a tvorí špecializovaný tím priamo v spoločnosti a nie externá firma tak ako tomu býva zvykom. Pozri 4 nové spoty na reproduktor HomePod!

HomePod

Domáca stanica, ktorá sa navonok tvári ako reproduktor sa pomaličky dostáva do predaja. Okrem perfektnej kvality zvuku dokáže HomePod aj pomôcť. Stačí sa ho opýtať v mene Siri a veľmi rád vám odpovie. Ideálne to môže byť napríklad počas varenia, kedy má človek špinavé ruky a kým by niečo našiel na internete musel by si ich umývať. Takto stačí iba otvoriť ústa a o ostatné sa postará umelá inteligencia.

Keď sa nejaký produkt dostáva do predaja, treba ho aj patrične spropagovať a tu už nastupuje špičkové marketingové oddelenie spoločnosti Apple, ktoré vie presne ako veci v technologickom svete fungujú. Predstavujeme vám 4 nové spoty, ktoré Apple vydalo len prednedávnom a ukazujú nové zariadenie, ktoré je už možné kúpiť v niektorých kútoch sveta. To kedy bude u nás zatiaľ žiaľ nevieme, no pokiaľ nebude Siri po Slovensky, asi ho tu nebude mať veľký zmysel predávať!

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 19 rokov a v súčasnosti som študentom štvrtého ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk