Apple nie je len značka, je to životný štýl!

0
logo 1978

Prednedávnom som sa zamyslel, prečo tak vlastne všetci obľubujú Apple. Každý jeden môže argumentovať, že najmä kvôli stabilite a perfektnému dizajnu, no povedzme si na rovinu, že polovica majiteľov iPhonu si kúpilo iPhone len preto, lebo je to iPhone. Apple si za ten čas, čo je na trhu stihlo vybudovať také meno, že si ho ľudia kupujú bezohľadu na to, čo ponúkne. Má totiž jeden z najlepších marketingov na svete! Nemá prliš veľa vlastnej reklamy ale weby ako aj my o ňom stále píšu. Skrátka sa nám vryl pod kožu.

Apple je už životný štýl

Začalo s tým pár nadšencov a postupne sa k nim pridal celý svet. Aj takto by sme mohli hovoriť o príbehu Apple a jeho produktov. Spoločnosť odjakživa predávala špičkové stroje, no nie každý si ich mohol dovoliť. Vypuklo to však až do takého šialensva, že aj človek, ktorý si nemohol dovoliť, dajmä tomu prvý Macintosh predal svoje auto kvôli tomu, aby mohol počítač vlastniť. V tej dobe to však nebolo kvôli tomu, že by podukty mali meno. Aj keď Apple bolo v 80. rokoch už veľmi známe stále to nebolo ako dnes. Vtedy len ľudia objavovali moderné technológie, no ako je to dnes?

Dnes sú tiež niektorí jedinci ochotní obetovať vlastné auto či inú cennosť len preto aby si mohli zakúpiť najnovší iPhone. Dokonca sme už písali aj o chlapíkovi, ktorý chcel vymeniť vlastný dom za najnovší iPad, čo už znie tak trošku “choromyseľne.” Avšak práve to je to, čo si Apple dokázalo za tých necelých 20 rokov od návratu Steva Jobsa vybudovať a udržať. Má jednoducho tak silné postavenie na trhu, že ho ľudia začali chápať ako súčasť svojho života a ako životný štýl. Takmer nikoho nezaujíma, koľko GHz má nový iPhone alebo aká grafika sa nachádza v najnovšom 12″ MacBooku. Väčšina sa najprv pozrie na dizajn, zhodnotí, že je to naozaj “cool” a zariadenia si kúpi.

iPhone 6/6 Plus a konzoly - svetapple.sk

iPhone 6/6 Plus a konzoly – svetapple.sk

Samozrejme takýchto úvah by sa dalo napísať milión a nepochybne ich aj toľko napísaných je. Ja som však len chcel podotknúť fakt, že Apple má neuveriteľnú silu a jendoducho udáva trendy, po novom už aj módne. Značka sa neustále rozvíja smerom dopredu a aj keď sa to už mnohým nemusí zdať, stále predstavuje úžasné produkty tak, ako za čias Steva Jobsa. Uvidíme teda, kam bude jej vývoj smrovať naďalej, držíme palce v ďalšom progresse, Nech sa ti darí Apple!

logo 1998

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk