Coca-Cola má fantastický nápad na rozšírenú realitu!

0
virtualna-realita-coca-cola---titulná-fotografia---SvetApple

Asi najväčší a najslávnejší výrobca a predajca sladených nápojov, Coca-Cola sem tam príde s nejakou novinkou, ktorá milo poteší všetkých ľudí, ktorí nápoj obľubujú. Najnovšie sa v spoločnosti očividne rozhodli podporiť vývoj technológií. Možno by si to práve na Coca-Colu netypoval, no práve vďaka špeciálnemu baleniu fľašiek si možno už každý z nás bude môcť vyskúšať okuliare s rozšírenou realitou viacmenej zadarmo. Ako to teda výrobca vymyslel? Je to tak jednoduché!

Coca-Cola má fantastický nápad na rozšírenú realitu!

Je prakticky jedno koľko máš rokov, akého si pohlavia či aký je tvoj mesačný príjem. Coca-Colu vyskúšal každý jeden z nás a myslím, že takmer každému chutila. Je to jednoducho sladký, letný a osviežujúci nápoj, ktorého fľaša sa hodí vždy a všade.

Špeciálne krabice by mohli byť dostupné buď v kombinácií s 2 PET fľašami 500ml nápoju a potom vo veľkom balení 12 plechoviek. Možno už čoskoro teda budeš môcť získať aj okuliare s rozšírenou realitou k baleniu úplne zadarmo. Okuliare vlastne nebudú k baleniu ale budú balenie ako také. Coca-Cola to teda vymyslela úplne fantasticky a rafinovane. Už len aby celý projekt prešiel testovaním a možno sa takéto krabice dostanú do predaja po celom svete.

coca-cola - svetapple.sk

Najlepšie na tom celé je, že postaviť ich bude veľmi jednoduché, nakoľko pôjde vlastne o origami, pri ktorom nebude nutné použiť lepidlo. Coca-Cola tento nápad zatiaľ nezaviedla do výroby a tak logicky ani do predaja. Momentálne je vraj vo fáze testovania a vývoja takýchto krabíc. Zatiaľ si ale môžeme pozrieť výborné video, ktoré ti ukáže, čo všetko si schopný vďaka obyčajnej krabici urobiť. Na všetko pri tom nebude musieť používať žiadne lepidlo.

Je očividné, že spoločnosť Coca-Cola sa inšpirovala nápadom Google Cardboard, čo sú vlastne okuliare od Google vyrobené z kusu kartónu za pár dolárov. Je skvelé, že aj výrobcovia nápojov vymýšľajú podobné “srandičky”. Jednak to človeka náramne poteší a potom to je veľmi dobré pre marketing. Veď si to predstav, skočíš si na obed do Tesca kúpiť nejakú kolu a vyfasuješ aj okuliare na virtuálnu realitu bez toho, aby so za ne platil. Výborne!

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk