Po, 14.07.2025
Úvod Blog Strana 1646

Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých.

Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých.
Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých.

Apple denne vedie niekoľko súdnych sporov. Niektoré sú závažné, iné úplne nezmyselné. V tomto prípade sa týka konkrétne diskriminácie bývalého zamestnanca, ktorý trpel zdravotným postihnutím. Firma vraj porušovala štandardy, ktoré si sama stanovila.

Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých.

Asi viete, že sa Apple snaží vyhovieť zdravotne postihnutým používateľom a tiež svojim zamestnancom. iOS a tiež macOS produkty obsahujú rôzne druhy asistovaného prístupu. Vďaka tomu je ovládanie pre ľudí s postihnutím omnoho jednoduchšie. To isté platí aj pre pracovné pozície v pobočkách Apple Store, respektíve by to aspoň malo platiť…

Nech sa firma snaží akokoľvek, v jednom prípade možno trochu zlyhala. Súdny spor s ňou aktuálne vedie bývalý zamestnanec z Kanady. Ten trpí zdravotným postihnutím a podľa jeho vlastných slov bol za to v Apple diskriminovaný. Konkrétne šlo o Roberta Shawa, ktorý potreboval na presun používať invalidný vozík.

Podľa jeho vlastných slov mu Apple nechcelo vyhovieť v tom aby mu vytvorilo pracovné miesto, ktoré by vyhovovalo jeho potrebám. Nešlo pri tom o nič závažné. Bavíme sa o potrebách typu „pracovný stôl umiestnený v ideálnej výške pre používateľov na vozíku“ či napríklad prispôsobenie dverí, ktoré by mohol Robert používať. Podľa bývalého zamestnanca Apple takýmto spôsobom porušovalo štandardy, ktoré si samé stanovilo. Aj preto sa rozhodol podať žalobu, ktorá bola medializovaná po celom svete a dostala sa až k nám.

To ako táto situácia nakoniec dopadne uvidíme až po skončení vyšetrovania. Netušíme aký bol presný kontext a nepoznáme ani vyjadrenie spoločnosti Apple. Na to si budeme musieť ešte chvíľu počkať. Netreba si teda robiť žiadne unáhlené závery. Celý prípad budeme teda sledovať a následne vás o tom informovať…

Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých.
Apple vraj diskriminuje zdravotne postihnutých. – svetapple.sk

Apple vyzýva svojich fanúšikov aby mu posielali fotografie.

biela noc
biela noc

Apple vie ako robiť marketing a interakciu so zákazníkmi. Dnes spoločnosť zverejnila novú výzvu, ktorej sa môže zúčastniť v podstate každý. Používatelia z celého sveta môžu s firmou zdieľať svoje najlepšie fotografie, ktoré sú vytvorené pomocou nočného režimu na iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max.

Apple chce propagovať nočný režim

Jablková spoločnosť veľmi rada prepája svoje aktivity spolu so svojimi zákazníkmi. V tomto prípade vymyslela zaujímavú výzvu, ktorej sa môže zúčastniť v podstate každý, z ktorejkoľvek krajiny na svete. Jedinou podmienkou je to aby používateľ vlastnil jeden z trojice týchto modelov:

  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max

Dôvodom je fakt, že pôjde o prezentáciu schopností nočného režimu. Ten podporujú len tieto 3 menované modely, ktoré Apple uviedlo v septembri 2020 na trh.

Prečo sa nám iPhone 11 Pro vo novej farbe "Midnight Green" páči najviac?
Ak máte iPhone 11 Pro, tak do toho! – svetapple.sk

Apple vyzýva svojich fanúšikov aby mu posielali fotografie.

Ako už bolo uvedené vyššie, ide o výzvu, ktorá môže autorov urobiť slávnymi. Pokiaľ budú mať to šťastie a firma ich vyberie, budú ich zábery zverejnené na stránke Apple Newsroom a Apple.com. Okrem toho sa dostanú aj na Instagram spoločnosti. Ak sa chcete do tejto výzvy zapojiť aj vy, nie je to nič komplikované. Stačí na Instagrame alebo Twitter účte zverejniť fotku s hashtagmi #ShotoniPhone a #NightmodeChallenge.

Firma bude prijímať zábery do 29. januára 2020. Máte teda ešte relatívne dosť času. Samotné výsledky tejto výzvy budú zverejnené 4. marca 2020.

Okrem toho, že sa objavia na rôznych webových stránkach a Instagrame spoločnosti, firma ich bude môcť použiť aj vrámci svojich kampaní, v pobočkách obchodov Apple Store, na billboardoch či na výstavách fotografii tretích strán. Znie to teda veľmi zaujímavo a ak sa do víťazného výberu dostanete, môžete sa zviditeľniť prakticky po celom svete.

Firma má podmienku, že každý, kto sa chce zapojiť musí byť starší ako 18 rokov a nemôže byť zamestnancom Apple a ani rodinným príslušníkom takéhoto zamestnanca. To aby nebol niekto zvýhodňovaný. Čo na to hovoríte. Vyskúšate? Každý máme rovnakú šancu…

biela noc
Apple vyzýva svojich fanúšikov aby mu posielali fotografie. – svetapple.sk

Apple zverejnilo upútavku na nový seriál „Mythic Quest“ pre Apple TV+.

Apple zverejnilo upútavku na nový seriál "Mythic Quest" pre Apple TV+.
Apple zverejnilo upútavku na nový seriál "Mythic Quest" pre Apple TV+.

Ako to už vyzerá, služba Apple TV+ rastie pomaly, ale rastie. Včera sme vás informovali o novinke s názvom „Severance„, ktorá bude čoskoro dostupná pre predplatiteľov. Dnes ale Apple zverejnilo ďalší seriál. Bude sa nazývať „Mythic Quest“ a príde začiatkom budúceho mesiaca.

Apple zverejnilo upútavku na nový seriál „Mythic Quest“ pre Apple TV+.

Na YouTube kanáli TV+ sa dnes objavila upútavka na nový seriál, ktorý by sa mal dostať do služby už 7. februára 2020. Konkrétne pôjde o piatok (deň kedy vychádza väčšina seriálov). Názov je „Mythic Quest“ a pôjde o sériu, pri ktorej sa dobre zasmejte. Komédia by vás mala sprevádzať rôznymi problémami a situáciami, ktoré vznikajú pri tvorbe populárnej videohry. O produkciu sa postaral Rob McElhenney a Charlie Day.

McElhenney tu bude dokonca aj účinkovať. Jeho pozícia bude kreatívny riaditeľ spoločnosti, ktorá pracuje na spomínanej hre. Okrem toho si tu zahrajú aj herci ako  F. Murray Abraham, Danny Pudi, Imani Hakim, Charlotte Nicdao, David Hornsby, Ashly Burch či Jessie Ennis. Čo sa týka formátu, tak neočakávajte „nič veľké“.

Na platforme Apple TV+ pribudne počas 9 týždňov rovnaký počet epizód. Dĺžka každej z nich by mala byť zhruba 30 minút. Pôjde teda o niečo veľmi podobné ako seriál Dickinson, ktorý si získal veľkú pozornosť.

Apple zverejnilo upútavku na nový seriál "Mythic Quest" pre Apple TV+.
Apple zverejnilo upútavku na nový seriál „Mythic Quest“ pre Apple TV+. – svetapple.sk

Apple pracuje na službe aj naďalej

Sme radi, že Apple aj naďalej pracuje na novom a kvalitnom obsahu. Musíme uznať, že zatiaľ všetko, čo sa na službe objavilo stálo za to. Jediný problém je ale ten, že seriálov a ani filmov nie je dosť. Ak ste už medzičasom stihli vidieť všetky, 74 minút obsahu týždenne vám jednoducho nemôže stačiť.

Pokiaľ službe veríte, určite dajte šancu aj tomuto seriálu, minimálne ak ju máte vrámci 1 ročného predplatného úplne zadarmo. Na Netflix a ani HBO GO sa to síce zatiaľ nechytá ale kto vie. Popularitu služby ukáže až čas. Do komentárov nám napíšte, čo vás zatiaľ na TV+ zaujalo najviac.

https://youtu.be/pMaPCYRPhY0

Fxconn ako hlavný dodávateľ Applu zaznamenal rekordné príjmy.

Apple si svoje produkty dáva zostavovať logicky u dodávateľov v Číne. Ako sa ukázalo, jeden z hlavných, spoločnosť Foxconn, zaznamenala rekordné príjmy v roku 2019. Kompetentní z tejto spoločnosti očakávajú, že rok 2020 prinesie ešte lepšie výsledky.

Fxconn ako hlavný dodávateľ Applu zaznamenal rekordné príjmy.

Spoločnosť Foxconn dnes informovala o svojich príjmoch, ktoré dosiahla v roku 2019. Ako sa ukazuje, išlo o rekordy. Určite sa pod ne podpísala aj spoločnosť Apple. Práve pre ňu pracuje Foxconn ako výhradný dodávateľ niektorých produktov a zároveň aj ako jeden z najväčších dodávateľov zo všetkých.

Foxconn Technology Group oznámila finančné výsledky za rok 2019. Čo sa týka posledného mesiaca v roku, december pre firmu nebol kto vie aký úspešný. Hoci dosiahla tržby vo výške až 17,79 miliardy dolárov, v skutočnosti to bolo oproti roku 2018 (v rovnakom čase) približne o 10,48% menej.

To však nebolo dôležité číslo. Omnoho zaujímavejšie je, že firma dokázala za cely štvrtý štvrťrok 2019 dosiahnuť príjem vo výške až 1,73 bilióna NT (v prepočte je to asi 57 miliárd dolárov). To je medziročný nárast až o 25,23%.

Fxconn ako hlavný dodávateľ Applu zaznamenal rekordné príjmy. – svetapple.sk

Dokopy Foxconn dokázal za rok 2019 vyprodukovať tržby vo výške 5,33 bilióna NT. V prepočte sa bavíme o sume asi 176 miliárd dolárov. Jedná sa o historické maximum. Samotná firma očakáva, že sa jej bude dariť ešte viac v 2020. Podľa jej vlastných odhadov ale pôjde o pomalší a menší rast vo väčšine oblastí (vrátane montáže iPhonu). Na druhú stranu si ale myslí, že sa jej bude lepšie dariť v oblasti serverov a sieti. Uvidíme ako to dopadne.

Apple bude v roku 2020 produkovať možno až 5 modelov, ktoré by teoreticky mohla vyrábať aj spoločnosť Foxconn. Nakoľko sa očakáva ich predaj vo výške zhruba 100 miliónov kusov, nemusel by sa mať čínsky výrobca až tak zle (pokiaľ by túto zákazku získal). Či sa to ale napokon podarí ukáže až čas. Každopádne držíme palce.

Foxconn pracovníci - svetapple.skFoxconn pracovníci - svetapple.sk
Foxconn pracovníci – svetapple.sk

3 marketingové triky, ktoré využíva Apple!

marketingove-triky-apple---titulná-fotografia---SvetApple
Pre zobrazenie celého článku klikni na obrázok

Ak vedieš spoločnosť akou je Apple, asi si uvedomuješ, že veľmi dôležitý je aj samotný marketing. Nejde len o to, či reklamu robíš, ale aj o to, ako ju robíš. Veľa firiem má dobrý produkt, ale za to príšerný marketing a tak to žiaľ aj dopadá. Apple je našťastie na druhej strane tohto spektra a marketing má určite jeden z najlepších. Dneska ti ukážeme 3 jednoduché triky, ktorými dokážu strhnúť tvoju pozornosť a prinútiť ťa zamilovať sa do produktu!

3 marketingové triky, ktoré využíva Apple!

Marketing, to je vlastne celá veda. Nájsť tú správnu cestu na to, aby to na finálneho zákazníka fungovalo nie je jednoduché a súhlasí so mnou určite každý jeden človek, ktorý niekedy niečo propagoval. Je to makačka a treba pri nej rozmýšľať. Apple má ale na túto makačku tých najlepších z najlepších. Práve vďaka tomu je na tak vysokej úrovni. Dokáže sa fantasticky spropagovať.

1.Bez zbytočných čísel a slov

Všetci výrobcovia sa za týmto údajom ženú, avšak Apple ho vôbec nerieši. Koho zaujíma, aký ma iPhone procesor, na koľko GHz je taktovaný a akú veľkú má operačnú pamäť? Niekoho možno áno, ale toho najbežnejšieho spotrebiteľa, ktorých je väčšina, nie. Ten chce len rýchly a spoľahlivý smartfón, ktorý mu vydrží niekoľko rokov. Apple vo svojich reklamách takéto čísla skoro nikdy nezverejňuje, často o svojich produktoch ani len nehovorí, len ich stručne opíšu herci.

Tajomstvo reklám je skôr v tom, že v nich ľudia reálne zariadenia od Apple používajú. Apple teda neukazuje, čo by to malo vedieť, ale naopak ukazuje to, čo to vie. V podstate predvádza svoj produkt a jeho funkčnosť priamo v reklamách. Človek, ktorý potom príde do predajne už len uvidí, že to vyzerá presne rovnako a veľa krát si jedno zariadenie odnesie domov!

https://www.youtube.com/watch?v=H4p6njjPV_o

2. Dizajn

Reklamy od Apple nie sú zamerané len na predstavenie produktu a ukážku toho, čo daný telefón alebo iné zariadenie dokáže. Apple si dáva záležať aj na tom, aby totálne vystihlo detaily. iPhony v reklamách sú vždy dokonalo naleštené a výrazné. Veľa reklám obsahuje množstvo záberov, ktoré z blízka predvádzajú dokonalú výrobu. Pre Apple je určite vzhľad minimálne rovnako dôležitý ako funkcionalita, presne preto na dizajn kladie minimálne rovnaké nároky a ono to funguje.

Na telefóny sa dobre pozerá či už v reklamách, v predajni alebo v rukách niekoho iného. Človek tak trochu zatúži vyskúšať si to aj naživo a potom má už Apple veľakrát vyhraté. Zákazník bude v prvom kontakte a predajca ho môže presvedčiť na kúpu.

https://www.youtube.com/watch?v=5bvcyIV4yzo

3. Dokonalé všetko

Možno si ani nevedel, ale aj tá dokonalosť by sa teoreticky do marketingu mohla zaradiť. Ako? Veľmi jednoducho. Apple proste chce aby sa o ňom rozprávalo ako o dokonalej firme s fantastickým dizajnom, preto si nedáva záležať len na elektronike, ale aj na jej baleniach či príslušenstve (čomu žiaľ prispôsobuje aj cenu). Nezabúdajme však aj na dokonalý dizajn budovy budúceho sídla či kamenných predajní, ktoré bývajú vyrobené častokrát zo skla.

Človek cíti, že v prípade Apple má akúsi podporu, keďže je všetko dotiahnuté do posledného konca. Každý človek, ktorý niekedy vošiel do predajne Apple Store si asi povedal, že to tam vyzerá fantasticky a to je dobrý dojem, čiže bod pre Apple.

Apple Store - svetapple.sk

Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom.

Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom.
Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom.

Dnes sa na výstave CES 2020 predviedla aj spoločnosť NURVV s veľmi zaujímavým produktom. Sú nim bežecké vložky do topánok, ktoré si dokážete spárovať so svojim iPhonom. Pokiaľ máte radi túto aktivitu a ste technologickým nadšencom mali by ste o nich vedieť viac.

Inteligentné vložky do topánok, ktoré pripojíte na iPhone

Technológie sa pohybujú každým rokom vpred. Dnes označujeme čoraz viac vecí ako „inteligentné“. Môžeme to povedať aj o produkte NURVV Run. Ten dokáže analyzovať vaše bežecké návyky a odoslať vám potrebné dáta priamo do aplikácie v smartfóne.

V samotných vložkách sa nachádza až 32 špeciálnych senzorov, ktoré sú schopné zachytávať informácie a dáta až 1000 krát za sekundu.

Vďaka tomu dokážu veľmi presne zistiť napríklad to, akú máte priemernú dĺžku kroku, akú vediete stopu a iné detaily ohľadom vášho každodenného behania. Firma má k dispozícii aj svoju vlastnú aplikáciu, ktorú nazýva NURVV Run. V nej nájdete všetky potrebné údaje z vášho behania.

Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom.
Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom. – svetapple.sk

Kompatibilné so všetkými topánkami

Samotné vložky boli navrhnuté tak aby bez problémov zapadli do všetkých bežeckých topánok. Okrem iného výrobca rátal aj s neočakávanými okolnosťami, ktoré sa môžu pri tomto športe kedykoľvek vyskytnúť. Presne preto sú NURVV Run vodeodolné.

To znamená, že prežijú dážď, kaluže ale aj blatu (povedzme ak beháte v lese). Samotný produkt si môžete zaobstarať až v troch veľkostiach. Záleží na vašej nohe. Ak sa vám zapáčil, musím vás upozorniť, že sa nejedná práve o lacný špás. Cena takýchto vložiek je až 300$ (necelých 270€).

Inými slovami sú určené len pre tých, ktorí to s behaním berú vážne a ktorí sú za podobnú technologickú novinku ochotní zaplatiť uvedenú sumu. Čo na to poviete? Páči sa vám inovácia? My v tom vidíme potenciál. Minimálne čo sa budúcnosti týka. Niečo podobné by mohli začať inštalovať do tenisiek aj výrobcovia. Nechajme sa prekvapiť.

Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom.
Kúpte si inteligentné vložky do topánok a spárujte ich s iPhonom. – svetapple.sk

FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.

FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.
FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.

Apple tvrdo trvá na bezpečnosti svojich zariadení. Občas to obnáša aj robenie nie príliš populárnych krokov. Ukázalo sa to už aj v minulosti. Dnes sa história opakuje a FBI opäť žiada Apple, aby odomklo dva iPhony. Tie patrili strelcovi Mohammed Saeed Alshamranimu, ktorý minulý rok zavraždil pri útoku na Floride 3 ľudí.

FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.

Vyšetrovatelia zaslali list priamo generálnej zástupkyni spoločnosti Apple, Katherine Adams. V liste FBI žiada spoločnosť Apple, aby spolupracoval pri snahe odomknúť dva iPhony, ktoré vlastnil strelec na Floride. Takéto konanie by mohlo pomôcť k tomu, aby sa celú túto nešťastnú udalosť podarilo objasniť.

Niečo podobné sa odohralo aj v roku 2016, kedy chcelo FBI „kľúče od iPhonu 5C“ strelca, z teroristického útoku (vykonaného v roku 2015). Apple dlhodobo odmietalo, že zariadenie odomkne. Nakoniec sa to však podarilo hackerskej spoločnosti. Daný model ešte nemal bezpečnostné prvky ako Touch ID a Face ID, ktoré dnes celú vec značne komplikujú.

2 iPhony, z toho jeden je poškodený streľbou

Ako už bolo uvedené vyššie, nejedná sa o jeden iPhone ale rovno o dve zariadenia, z ktorých jedno je čiastočne poškodené samotnou streľbou. Apple sa už k celej situácii stihlo vyjadriť pre NBC News. Firma oficiálne povedala, že FBI už dodala všetky potrebné dáta, ktoré jej dodať mohla. Stalo sa tak ešte počas minulého mesiaca. Dá sa teda povedať, že v tomto prípade to dopadne podobne ako v roku 2016.

Len pre zaujímavosť, vyšetrovatelia vtedy zaplatili firme za prelomenie iPhonu 5C sumu približne 1 milión dolárov. Nakoniec sa ale ukázalo, že to bolo zbytočné, pretože ich stopa nikam nenaviedla. Z morálneho hľadiska to musí mať spoločnosť Apple trochu ťažké.

Na jednej strane by odomknutím mohla pomôcť vyšetreniu vraždy troch ľudí. Ak sa ale na celú vec pozeráme z opačného hľadiska, vážne by narušila bezpečnosť jedného svojho používateľa. To nemôže dopustiť aj keď ide v tomto prípade o teroristu.

Vo svete chce mať renomé najbezpečnejších systémov na svete. Uvidíme teda, ako bude situácia pokračovať. Do komentára nám nezabudnite napísať, čo si o postoji Apple k (ne)odomykaniu zariadenia myslíte vy. Je podľa vás správne, že neumožní prístup do iPhonu alebo by mala pre FBI urobiť výnimku?

FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.
FBI chce aby Apple odomklo iPhone strelca z Floridy.

Alpine a Pioneer predstavili nové palubné systémy s CarPlay

Alpine a Pioneer CarPlay
Alpine a Pioneer predstavili nové palubné systémy s CarPlay

Apple prišlo so svojim riešením palubných systémov ešte v roku 2014. Odvtedy sa CarPlay značne vyvinul. Už dávno sa nejedná len o výsadu automobiliek, ktoré ho montujú do svojich palubných systémov. Dnes na CES 2020 predstavil Alpine a Pioneer svoje vlastné riešenia, ktoré softvér podporujú.

Nové multimediálne zariadenia od Alpine a Pioneer s podporou CarPlay

Momentálne prebieha CES 2020 v Las Vegas. Je to asi najväčšia technologická výstava na svete. Firmy z celého sveta tu predstavujú svoje novinky, ktoré budú trendom v následujúcom období. Výnimkou nie sú ani spoločnosti z hudobného priemyslu.

Alpine a Pioneer sa v tomto prípade sústredili na auta. Predstavili nové verzie palubných systémov, ktoré majú kvalitnejšie technológie a samozrejme podporu služby Apple CarPlay v prípade, že majiteľ vlastní aj iPhone.

Alpine s najväčším displejom na trhu

Konkrétne Alpine predstavilo novú verziu multimediálneho systému, ktorý obsahuje CarPlay ale aj konkurenciu, Android Auto. Zariadenie má kvalitný kapacitný dotykový displej s uhlopriečkou 11″. Podľa slov výrobcu, je aktuálne v danej triede najväčšia na trhu. Spoločnosť uviedla, že novinka prináša až o 49% väčšiu plochu ako súčasná generácia multimediálnych systémov.

Alpine pracoval aj na tom aby používateľ nemal problém s inštaláciou. Kompatibilný by mal byť s väčšinou vozidiel bez nutnosti dodatočných zásahov a úprav úprav. Dotykový displej si môže majiteľ podľa preferencii nakloniť až do 4 rôznych uhlov.

Okrem iného podporuje technológie ako Bluetooth, USB-A, AUX, HDMI (vstup aj výstup). Samozrejme sa tu nachádza vlastné intuitívne rozhranie, ktoré navrhol výrobca. Nemusíte tu mať teda spustený permanentne CarPlay. V predaji sa objaví už v marci tohto roka. Cena sa bude pohybovať na úrovni 1200$ (1069€).

Alpine a Pioneer CarPlay
Alpine a Pioneer predstavili nové palubné systémy s CarPlay – svetapple.sk

Pioneer predstavil až 5 nových multimediálnych systémov.

Spoločnosť Pioneer evidentne veľmi dobre vie, čo používatelia chcú. Predstavila preto až 5 nových systémov. Vypichli by sme model DMH-WT8600NEX, ktorý obsahuje 10,1″ obrazovku. Aj tá je samozrejme kapacitná. Inštalácia do vozidla je tiež veľmi jednoduchá. Pri väčšine vozidiel, nebude potrebné robiť žiadne náročné zásahy do palubnej dosky.

Výhoda tohto multimediálneo systému je tá, že podpora CarPlay a Android Autu nefunguje len cez kábel ale aj cez Bluetooth a Wi-Fi. Aj tento produkt by mal stáť približne 1200$ (1069€). Dostupnosť na trhu ale predstavená nebola. Páči sa vám jeden zo systémov alebo máte vo svojom aute radšej originál?

Alpine a Pioneer CarPlay
Alpine a Pioneer predstavili nové palubné systémy s CarPlay – svetapple.sk

Pozrite sa do zákulisia seriálu „The Morning Show“.

The Morning Show

Pokiaľ by sme mali hovoriť o najdiskutovanejšom seriáli vrámci platformy Apple TV+, určite by to bola práve „The Morning Show“. Môže za to dlhodobá medializácia ale aj herecké obsadenie. V hlavnej úlohe sme tu mohli vidieť Jennifer Aniston, Reese Witherspoon či Steva Carella. Pozrite sa na to ako sa seriál natáčal.

Zákulisie „The Morning Show“

Tento seriál nebol len najdiskutovanejším ale určite aj jedným z najlepších. Nebudeme nikomu vnucovať náš názor. Ten nech si každý urobí sám. Vrámci nových Apple produktov si môže službu predplatiť na jeden rok úplne zadarmo.

Nás ale príbeh bavil a evidentne aj 95% hodnotiacich divákov na Google. To je určite veľmi dobré na začiatok série. Apple pred niekoľkými hodinami zverejnilo video, ktoré ukazuje zákulisie z natáčania. Celé má skoro 4 minúty a pokiaľ ste „The Morning Show“ videli, nemali by ste ho vynechať.

Nachádzajú sa tu rozhovory so hlavnými postavami ako napríklad  Jennifer Aniston a Reese Witherspoon. Tak isto tu padli aj vyjadrenia od producentov, ktorý divákom mohli lepšie vysvetliť ciele, ktoré chceli svojim dielom dosiahnuť.

Apple si v "The Morning Show" robí reklamu pomerne často. Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.
Pozrite sa do zákulisia seriálu „The Morning Show“. – svetapple.sk

Jediný úspešný seriál po skončení prvej série z platformy Apple TV+

Pilotný diel si mohli diváci pozrieť ešte prvého novembra 2019. Celkovo séria obsahovala 10 dielov, ktorých dĺžka bola od 45-60 minút. Posledný diel Apple odvysielalo 20. decembra. Ohlásenie druhej série sa síce zatiaľ nekonalo. Je však skoro isté, že časom príde. Seriál bol totiž nominovaný na najrôznejšie ceny. Tie by mali byť vyhlásené už 19. januára.

Pokiaľ sa týmu alebo hercom z „The Morning Show“ podarí niečo vyhrať, bude to obrovský úspech pre platformu Apple TV+. Nakoľko len začína, hneď by získala ocenenia a to bola výborná reklama. Služba zatiaľ nemá šancu vrámci mesačného predplatného konkurovať Netflixu či HBO GO. Na jednú stranu je omnoho lacnejšia ale na stranu druhú má neporovnateľne menej obsahu. Nedávno pribudlo na konci týždňa len 74 minút nových show. Apple s tým bude musieť niečo robiť. Ideálnou cestou je natáčanie ďalších skvelých seriálov. Tešíte sa na ne?

Takto by mohol vyzerať iOS 14. Brali by ste ho?

ios 14
Pozrite si koncept iOS 14. Ukazuje prvok, po ktorom voláme už roky!

Používateľská základňa nevytvára iba vizualizácie iPhonov či iPadov. Pracuje aj na stvárnení softvérových služieb spoločnosti Apple. Dnes sa môžeme pozrieť na to, ako by tento rok mohol vyzerať iOS 14.

Nový operačný systém zachráni to, čo iOS 13 pokazil

Súčasný iOS 13 prišiel síce na trh v septembri minulého roka. Predstavený bol už ale oveľa skôr. Konkrétne to bolo v júni na konferencii určenej pre vývojárov. Potom prebiehalo dlhodobé beta testovanie. No a hoci sa spoločnosť Apple veľmi snažila, samotná kvalita služieb nebola popravde na príliš vysokej úrovni.

Ťažko povedať čím to bolo spôsobené, ale globálne môžeme tvrdiť, že iOS 13 nebol vydarený systém a do dnešného dňa má na niektorých modeloch problémy. Vývojári už dnes určite pilne pracujú na tom, aby stihli predstaviť jeho nástupcu. Medzičasom sa na webe stihli objaviť informácie, že bude testovaný úplne novým spôsobom. Všetko preto aby sa predišlo komplikáciám, s ktorými prišiel iOS 13.

Takto by mohol vyzerať iOS 14

O najnovšie video sa postaral YouTube kanál ConceptsiPhone. Ukazuje iOS v úplne novej vizuálnej podobe. Konkrétne sa mierne poupravil dizajn. Autori tiež pridali lepší dark mode a iPhone doplnili technológiou Always-on displeja (ktorý nájdeme aj na nových Apple Watch). Samotné video ukazuje veľké množstvo praktických riešení, ktorých by sa Apple pri vývoji mohlo držať.

Ako už bolo uvedené vyššie, Apple predstavuje iOS v priebehu roka. Tento rok sa bude konať WWDC20 tak ako vždy, začiatkom júna. Pokiaľ sa teda tešíte na nový systém, na samotné predstavenie si ešte počkáte približne 5 mesiacov. Kým si ho však budete môcť stiahnuť v oficiálnej verzii, potrvá to aspoň 8 mesiacov. Do komentárov nám napíšte, či sa vám koncept na videu páčil a či by ste do neho išli. Ak nie, uveďte nám do komentárov dôvod.

https://youtu.be/YmbbM84ln60

SLEDUJ NÁS

43,257FanúšikoviaPáči sa
9,272NasledovníciNasledovať
475OdberateliaPredplatiť