Recenzia: Hungry Shark Evolution

0
Hungry Shark Evolution - Svetapple.sk

Leto stále neskončilo, možno ešte ideš na nejakú dovolenku, preto sa ti podľa nás bude táto aplikácia  na cestách hodiť. Máme tu pre teba ďalšiu skvelú hru na dlhé, nudné chvíle. Môžno túto hru už poznáš, ale ak nie, tak si určite prečítaj našu recenziu. Hungry Shark Evolution ti ponúkne veľa zábavy.

Hungry Shark Evolution

Na začiatku hry dostaneš žraloka, s ktorým potom okamžite začneš plávať, a skúmať more. Tvoja úloha je úplne jednoduchá, musíš len jesť čo ti príde do cesty. Nemusí to však byť vždy také jednoduché ako sa ti môže na prvý pohľad zdať. Lebo pod hladinou mora budú na teba čakať rôzne nástrahy a zvláštne, nebezpečné ryby. Čím väčšieho žraloka budeš mať, tým viac morských stvorení budeš môcť jesť. Ako získať ďalších žralokov? Jednoducho stačí len jesť a keď tvoj žralok dorastie do maximálnej veľkosti na level 10 a tak sa ti odomkne nový žralok. Tohto žraloka si tiež budeš môcť kúpiť za peniaze, ktoré si zarobil jedením rýb. Svojho žraloka si môžeš ešte rôzne vylepšovať, aby bol silnejší a rýchlejší. Hra má pre teba prichystaných 5 žralokov a jedného tajného žraloka, ktorého dostaneš až úplne na konci. To však nie je všetko, čo ti hra ponúkne, herný svet je obrovský. Tak neváhaj stiahni si Hungry Shark Evolution a začni prehľadávať zákutia mora.

Hra je veľmi zábavná a určite ťa na nejaký ten čas zamestná. Nezaberie ti veľa miesta v tvojom iOS zariadení a nie je ani príliš náročná na batériu. Určite si ju musíš vyskúšať. Nám sa veľmi páči.

Naše hodnotenie: 85%

Hungry Shark Evolution si môžeš stiahnuť priamo tu!