Zdroj: Unsplash / Alvaro Reyes

Aj v dobe, kedy iPhone 5S už pomaly končí svoju púť, sa spoločnosť Apple snaží dopredať posledné kusy svojho smartfónu. Dôkazom má byť aj reklama, ktorá prednedávnom z Coupertina vyšla.

„Parenthood“

Je názov novej jednominútovej reklamy od jablkovej spoločnosti. V preklade to znamená „rodičovstvo“ a hlavným cieľom je poukázať na to, že aj smartfón vám ho môže spríjemniť a zároveň aj pomôcť v rôznych situáciach, ako napríklad hľadanie psa, meranie teploty či hľadanie plyšového sloníka pod posteľou 🙂 . Celú reklamu sprevádza pieseň z názvom Life of Dreams od Julie Doiron.

Na konci reklamy nájdeme slogan, v ktorom sa píše „You´re more powerful than you think“ čo v preklade znamená „Ste silnejší než si myslíte„.

Prečítajte si tiež  Toto sú 4 novinky, ktoré dostal CarPlay s príchodom iOS 16
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.