Ako už všetci dobre vieme, Steve Jobs jazdil posledné roky, ktoré pôsobil v spoločnosti Apple na svojom nádhernom Merecedese SL55 AMG. Toto jeho vozidlo bolo zvláštne predovšetkým tým, že na ňom nikto nikdy nevidel poznávacie značky.

Nešlo však o jediné auto tohto veľkého inovátora v oblasti elektorniky. Predtým jazdil aj napríklad na snehobielom BMW 325i cabrio, ktoré vlastnil spolu so svojou manželkou v rokoch 1995 až 1996. Toto vozidlo je dnes na predaj.

BMW 325i Cabrio, generácia E36

Ak máme pravdu povedať, to, že Steve Jobs niekedy vlastnil BMW je pre nás naozaj veľmi zaujímavá informácia. Doteraz sme totiž mali možnosť počuť iba o to,, že vlastnil automobily značky Porsche, Mercedes či Audi.

Toto nádherné biele BMW, ktoré tento rok oslavuje 20 rokov vlastnil len veľmi krátko spolu so svojou manželkou a predal ho v roku 1996 za cenu 2374$. Toto auto bolo navyše vybavené v naozaj špičkovej výbave. Nájdeme v ňom napríklad kožu, vyhrievanie sedadiel, elektrické sedadlá, dvojzónovú manuálnu klimatizáciu, elektrické sťahovanie okien či automatickú prevodovku.

Auto to nie je navyše vôbec pomalé. V tejto konfigurácii pod kapotou pracuje 6 valcový motor s objemom 2.5 litra. Maximálny výkon je stanovený na 141kw a 192 konských síl, čo je na vozidlo danej veľkosti naozaj dosť! Akcelerácia 0-100/kmh trvala len 7,5 sekundy a maximálna rýchlosť bola stanovená na 233km/h. Automobil je navyše v dobrom stave odčítajúc pár odrenín, ktoré sa za posledných 20 rokov objavili na jeho karosérií. Najazdených má 138 000 míl (v prepočte 222 000km)

Prečítaj si tiež: Virál, ako slovenský Mercedes-Benz sľúbil, že utopí v bazéne svoje najnovšie auto 

Automobil teda minimálne podľa fotiek vyzerá vynikajúco a určite si naň už dnes robí zálusk hneď niekoľko skalných fanúšikov Steva Jobsa či zberateľov, ktorí by po ňom chceli mať vo svojej zbierke nejaké vozidlo. Majiteľ si je vedomý, že auto má väčšiu hodnotu ako ostatné vozidlá tohto typu a tak ju stanovil na 15 000$. Hovorí, že pokiaľ bude záujemca dostatočne rýchly, môže sa s ním dohodnúť.

Viac sa o vozidle dozvieš na tejto stránke

f87e5c8e-cbc3-47b2-bb1a-bdf5cf8ab236
Julius W. z Instamotor
792db181-7c5c-4c70-a5c6-9b85a17999db
Julius W. z Instamotor
4a029fb4-27f5-41d0-a001-4b5d8958f979
Julius W. z Instamotor
4c68a1e1-e37d-4a9b-ae43-80ea19c531e
Julius W. z Instamotor
7e187b54-d00a-4f2d-b006-091faa038501
Julius W. z Instamotor
7ef3534f-868e-46a9-b1f0-4f19ccf57bb2
Julius W. z Instamotor
23a49d72-64e8-4288-a139-aeb4d9b65353
Julius W. z Instamotor
82f5ec6d-f7f4-421c-8c9c-985332d079b9
Julius W. z Instamotor
171b1c84-e18b-4158-8b70-cf281bcc07de
Julius W. z Instamotor
e375f8ff-97e4-48d6-8d03-856777f47e0e
Julius W. z Instamotor

Prečítajte si tiež  Prečo hodil Steve Jobs prototyp iPodu do akvária? Tento príbeh vás pobaví
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.